رونالدو، هتلداری پیروز می شود؟ ، تصاویری از مجموعه هتل های کریستیانو رونالدو

به گزارش گفتمان برتر، کریستیانو رونالدو که تا امروز 4 شعبه از هتل های زنجیره ای پستانا CR7 را افتتاح کرده، در پی افتتاح شعبه های دیگری در منچستر، پاریس و مراکش است تا تعداد هتل هایش به عدد محبوبش 7 برسد.

رونالدو، هتلداری پیروز می شود؟ ، تصاویری از مجموعه هتل های کریستیانو رونالدو

رونالدو که در حوزه های مختلف اقتصادی برنامه های خوبی داشته و توانسته بیزنس های خودش را توسعه بدهد، حالا در هتل داری هم تبدیل به یک فرد قدرتمند می شود. او که چندی پیش در تاریخ 7/7 (هفتم جولای 2021) تازهترین هتل خودش را در میدان تایمز در منقطه منهتن شهر نیویورک آمریکا افتتاح کرد، تصمیم دارد شعبه های دیگری از هتل پستانا CR7 را در شهرهای تازهی بنا کند. طبق ادعای نشریه سان رونالدو مشتاق است به سرعت تعداد هتل هایش را توسعه دهد و تا 18 ماه آینده هم هتل بعدی اش را در شهر منچستر افتتاح خواهد کرد. یکی از دوستان کریستیانو می گوید او تحت تأثیر پیروزیت های هم تیمی های سابقش در منچستریونایتد یعنی رایان گیگز، پل اسکولز و گری نویل قرار گرفته که در این بیزنس پیروز بوده اند. حالا او می تواند کلاس 92 شیاطین سرخ را با هتل داری اش به چالش بکشد. این منبع در مورد آینده کاری رونالدو گفت: فوتبال برای کریستیانو حرف اول را می زند، همیشه هم همینطور بوده. اما در حال حاضر به نقطه ای از دوران حرفه ای اش می رسد که در آن نگاهی فراتر از بازی کردن و بعد از فوتبال خواهد داشت. فرصت های شگفت انگیزی برای او خارج از زمین فوتبال در انگلیس وجود دارد که بخش مهمی از دلایل بازگشتش به این کشور است. او با پروژه هتل منچستر شروع خواهد کرد و در پی راه اندازی اولین هتلش در انگلیس خواهد بود.

این فرد نزدیک به رونالدو ادامه می دهد: او از جذابیت جهانی برخوردار است، بنابراین هتل هایش به احتمال زیاد به پیروزیت بزرگی خواهند رسید و می خواهد مورد حسادت جهان قرار بگیرد. او دیده است که رایان، گری و پل چقدر خوب عمل کرده اند و تحت تأثیر قرار گرفته، اما برنامه های بزرگی برای خودش دارد. بنابراین ممکن است از بازیکنان کلاس 92 فراتر هم برود.

در اوایل سال جاری، مدیران برنامه ریز در منچستر به افتتاح یک هتل لاکچری از طریق رونالدو در این شهر اشاره کرده بودند که پشت بامی مشرف به منطقه باغ های پیکادیلی دارد. گروه پرتغالی هتل های پستانا در حال ساخت هتلی 150 خوابه با سبک زندگی بالا در گوشه ای از پیکادیلی و خیابان نیوتن بودند. ساختمان مانک تبدیل به هفتمین هتل گروه پستانا در جهان خواهد شد که همه آن ها پشت شان نام اختصاری CR7 را دارند که اشاره به نام، فامیل و شماره محبوب رونالدو دارد. این پروژه 27 میلیون پوندی باعث تخریب ساختمان شماره 67 پیکادیلی شده که ساختمانی زیبا، اما خالی و با داربست بوده که فقط از آن تبلیغ آویزان می شد. قرار است برجی تازه شامل 11 طبقه همراه بار، کافه، سالن بدنسازی و تراس در پشت بام جای آن را بگیرد. گروه پستانا ادعا می کند ساخت این هتل در چنین منطقه ای گامی مهم در راستای بازسازی کامل این منطقه شاقتصادی است.

تصور نکنید این تنها پروژه تازه رونالدو است، چرا که او این قصد دارد کنار کلینیک کاشت موی خودش در شهر زیبای ماربِیا اسپانیا، ده ها شعبه دیگر از این کلینیک را هم راه اندازی کند. روی هم رفته امپراتوری تجاری رونالدو 85 میلیون پوند طبق اعلام نشریه فوربس ارزش پیدا کرده. این تازه ترین اقدام های تجاری CR7 است که لباس هایش هم این روزها خوب بین مردم جا افتاده.

شعبه های هتل های پستانا CR7

کریستیانو رونالدو از زمان شروع همکاری اش با گروه پستانا در سال 2015 تا امروز 4 هتل افتتاح کرده است که در شهرهای مادیرا، لیسبون، نیویورک و مادرید قرار دارند و قرار است علاوه بر هتل منچستر، در شهرهای پاریس و مراکش هم هتل های دیگری بسازد تا تعداد هتل هایش را خیلی زود به شماره محبوبش یعنی 7 برساند.

با هتل های پستانا CR7 که تا امروز افتتاح شده اند و خواهند شد آشنا شوید:

مادیرا

اولین هتل رونالدو در جزیره مادیرای پرتغال و محل زادگاهش یعنی شهر فونچال در سال 2016 افتتاح شد. اقامت در این هتل که 4 ستاره هم هست با شبی 117 پوند امکان پذیر خواهد بود. هتل رونالدو در زادگاهش چشم اندازی خیره کننده به سوی دریا دارد.

لیسبون

دومین هتل رونالدو در مرکز کشورش شهر لیسبون در همان سال 2016 افتتاح شد که در منطقه بایشا پومبالینا واقع شده. ساختمان این هتل بازسازی شده و هزینه اتاق هایش هم از 115 پوند شروع می شود. این هتل هم بین هتل های ماز طریق قرار می گیرد.

نیویورک

امپراتوری هتل های رونالدو در خارج از پرتغال از سال 2020 شروع شد، وقتی که او در میدان تایمز در مرکز شهر نیویورک یکی از شعبه های هتل هایش را بنا نهاد. این هتل مدرن و راحت توصیف شده و قیمت اتاق هایش هم از شبی 70 پوند شروع می شود. افتتاح رسمی هتل نیویورک در تاریخ 7/7 همین سال جاری بود.

مادرید

ستاره سابق رئال مادرید در مرکز اسپانیا، جایی که 9 سال سکونت داشت هتل دیگری را افتتاح کرد. این هتل در منطقه گران ویا شهر مادرید قرار گرفته است. برای این هتل هم از توصیف هتل سبک زندگی برای مسافران شهری استفاده شده است که برای اقامت در آن باید حداقل شبی 79 پوند بپردازند.

مراکش

گفته می شود پنجمین هتل رونالدو در شهر مراکشِ کشوری با همین نام ساخته شده و باید در سال 2019 هم افتتاح می شد، اما هنوز از مهمانی پذیرایی نکرده و افتتاح نشده. هنوز هزینه اقامت در این هتل به صورت رسمی اعلام نشده، اما گفته می شود 168 اتاق، دو رستوران و یک مرکز تجاری دارد.

پاریس

یکی دیگر از هتل های لاکچری رونالدو در پاریس قرار گرفته است که 210 اتاقه است و بزرگ ترین هتل او خواهد بود. این هتل که افتتاح رسمی نشده در منطقه ریو گوش واقع شده. رونالدو زمانی گفته بود که کاملاً منطقی است که در پاریس یکی از پربازدیدترین شهرهای جهان هتل پستانا شعبه بزند.

منچستر

هفتمین هتل رونالدو قرار است در شهر منچستر و در سال 2023 افتتاح شود، هتلی که شامل 11 طبقه خواهد بود. این هتل 150 اتاق دارد و همانطور که گفته شد در منطقه زیبای پیکادیلی واقع شده که به باغ های پیکادیلی هم مشرف است.

منبع: خبرورزشی

منبع: چمدان
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1699

به "رونالدو، هتلداری پیروز می شود؟ ، تصاویری از مجموعه هتل های کریستیانو رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو، هتلداری پیروز می شود؟ ، تصاویری از مجموعه هتل های کریستیانو رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید