رعنا آزادی ور؛ کسی که همه جا بود ولی انگار در سایه پنهان شده بود

به گزارش گفتمان برتر، هنرنیوز/ رعنا آزادی ور ستاره نو ظهوری نیست بلکه فقط تازه نقشی پیدا نموده تا بتواند حاصل این همه سال را در کارکتری متفاوت نشان دهد.

رعنا آزادی ور؛ کسی که همه جا بود ولی انگار در سایه پنهان شده بود

محمد حسین مهدویان که کارهای خوبی در سینما داشت، حالا سریال زخم کاری را با اقتباس از رمان بیست و پنج زخم کاری و الهام گرفته از تراژدی مکبث نوشته ویلیام شکسبیر وارد شبکه خانگی نموده است.

تبلیغات گسترده و استقبال تماشاگران از سریال بی سابقه بود.

ولی چرا این سریال اینقدر خوب آغاز شد؟

انتخاب درست بازیگران در جای مناسب حتما یکی از مهمترین فاکتور هاست. و یکی از اساسی ترین تکه های این پازل نقش پر معنای رعنا آزادی ور در نقش سمیرا است که جذابیت داستان را چند برابر می نماید.

تمام این سال ها رعنا در فیلم و سینما حضور داشت از مارمولک تا چهار راه استانبول حتی در درباره الی ولی هیچوقت او را مثل این سه هفته ندیده بودیم.

ستاره ها یک شبه زاده نمی شوند فقط در جایی دیده خواهند شد. درست مثل آزادی ور که توانست به یاری اعتماد مهدویان و بازی بی نظیر جواد عزتی در نقش مقابلش کارکتری سخت را به آسانی و بدون اغراق بازی کند.

سمیرا در زخم کاری که می توان گفت کمی وام گرفته از رابین رایت در فیلم house of cards است ،همان صدای طمع کاریست که در فکر همه ما وجود دارد، و اگر به آن بها داده گردد، در جست و جوی قدرت، جنون را به آرام ترین شکل ممکن در وجود ما صرف می نماید.

این جنون در داستان باید به وسیله نگاه و پریشانی های آنی دیده می شد. و من احساس میکنم شاید هیچ هنر پیشه زن دیگری نمی توانست اینقدر سالم دیوانگی را نمایش دهد یا اینقدر خونسرد عصبی بازی کند تا بعد از سال ها در سایه بودن حالا در سکانس هایی بی کلام، با چشمانش یا خنده های شیطنت وار قصه ای را بدون اینکه کلمه ای بگوید به ما بفهماند.

حالا رعنا از سایه این همه سال پنهان بودن بیرون آمده است تا مثل سمیرا حق گمشده خودش را با هنرمندی از چشمان مخاطبین بگیرد...

متن از اردلان ایمن جواهری

منبع: همگردی
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1643

به "رعنا آزادی ور؛ کسی که همه جا بود ولی انگار در سایه پنهان شده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رعنا آزادی ور؛ کسی که همه جا بود ولی انگار در سایه پنهان شده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید