رحمان رضایی: فدراسیون فوتبال تبدیل به خرابه شده، زمان را از دست داده ایم

به گزارش گفتمان برتر، رحمان رضایی معتقد است اتفاقات اخیر فوتبال ایران باعث شده تا فدراسیون اوضاع خوبی نداشته باشد و به رییس از جنس فوتبال احتیاج داشته باشد تا سر و سامان بگیرد.

رحمان رضایی: فدراسیون فوتبال تبدیل به خرابه شده، زمان را از دست داده ایم

به گزارش خبرنگاران، فوتبال ایران شرایط خوبی ندارد و در شرایط بلاتکلیفی به سر می برد. از طرفی هنوز کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال تعیین نیستند و از طرف دیگری تیم ملی ایران در فاصله کمتر از 2 ماه تا آغاز دور برگشت مرحله اول انتخابی جام جهانی هنوز سرمربی ندارد.

رحمان رضایی بازیکن سابق تیم ملی و ایران و باشگاه های لیورنو و مسینا ایتالیا در گفت وگو با خبرنگاران، در این خصوص گفت: گزینه های خیلی خوبی برای فدراسیون نداریم و شرایط مبهمی در فوتبال ایران وجود دارد. ما خیلی از رقبای خود عقب افتادیم و زمان را از دست داده ایم.

وی ادامه داد: سرمربی تیم ملی دغدغه دوم یا سوم است. فدراسیون فوتبال تبدیل به خرابه ای شده است که احتیاج به مرمت دارد و مرمت آن با رسیدگی به مربی تیم ملی، فوتبال پایه، شرایط باشگاه ها و شرایط داوری انجام می گردد. اوضاع فدراسیون فوتبال آشفته است و کسی می تواند این مخروبه را درست کند که حداقل هم وجه بین المللی داشته باشد و هم فوتبالی ها از او حساب ببرند و از این جنس باشد. اوضاع باشگاه های ما درست نیست و شرایط داوری بدتر می گردد، داوران ما امکانات ندارند و شرایط مالی فدراسیون فوتبال اصلا جالب نیست.

این پیشکسوت فوتبال اضافه نمود: نباید در فدراسیون پارتی بازی نمایند و هر که را می خواهند راه دهند و هر که را نمی خواهند کنار بگذارند. این کار باعث دور شدن فوتبالی ها از فوتبال می گردد و پای افراد غیره را به این ورزش باز می نماید. آن وقت انتظار داریم کسی که شناختی از جنس فوتبال ندارد، این ورزش را در کشور سر و سامان دهد اما این اتفاق که نمی افتد، بلکه شرایط بدتر هم می گردد. کسی باید به عنوان رییس فدراسیون فوتبال انتخاب گردد که انگیزه و انرژی کار برای فوتبال ایران را داشته باشد. اوضاع داخلی و ملی فوتبال ما به هم ریخته است و هیچوقت کسی فکر نمی کرد در چنین مرحله ای ما در آستانه حذف باشیم.

رضایی در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: معلوم نیست آقایان می خواهند چه کار نمایند؛ یک روز با دی بیاسی حرف می زنند و یک روز دیگر می گویند مربی تیم ملی ایرانی است. برای من فرقی نمی نماید چه کسی سرمربی تیم ملی باشد ولی اگر قرار است این تیم صعود کند، بهتر است عجله نمایند. مربی تیم ملی چه ایرانی و چه خارجی احتیاج دارد با بازیکنان آشنا گردد و آن ها را از نظر روحی و آمادگی بشناسد. تیم ملی اکنون دیگر فرصت اردو برگزار کردن ندارد و همه این ها به خاطر هدر دادن زمان برای انتخاب سرمربی تیم ملی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 679

به "رحمان رضایی: فدراسیون فوتبال تبدیل به خرابه شده، زمان را از دست داده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحمان رضایی: فدراسیون فوتبال تبدیل به خرابه شده، زمان را از دست داده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید