راهنورد آشنا ، مجری مستقیم تورهای مسکو (تور ارزان روسیه)

به گزارش گفتمان برتر، هر کسی در طول دوران زندگی اش باید یک بار به مسکو سفر کند و این باید نه فقط برای تماشا میدان سرخ، کرملین یا آرامگاه لنین و ده ها تماشای دیگر است، بلکه برای قدم زدن در یک کلانشهر بزرگ با بیش از 11 میلیون نفر جمعیت است. لمس فرهنگ مردم روس و رفتن به سالن های اپرای فاخر و نفس کشیدن در شهری که زمانی شهر محبوب نویسندگان یا موسیقی دانان بزرگ دنیا بوده تنها گوشه ای از جذابیت های این شهر 860 ساله است.

راهنورد آشنا ، مجری مستقیم تورهای مسکو (تور ارزان روسیه)

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

مسکو در یک کلام شهر ترین هاست: شهری که بیشترین میلیاردرها را دارد (مرکز میلیاردرهای جهانست). گران قیمت ترین فنجان قهوه جهان در این شهر سرو می گردد و بزرگ ترین سالن آمفی تئاتر جهان در این شهر واقع شده است. بعلاوه پر جمعیت ترین شهر قاره اروپا مسکو است. مسکو در حالی که دوران تاریخی مختلفی را تجربه نموده و فشارها و سختی های زیادی را پشت سر گذاشته، مملو از آثار خلاقانه ای است که انرژی هنرمندان این شهر را به تصویر کشیده، شما می توانید چایکوفسکی و چخوف را به خوبی در تئاتر های مسکو بشناسید و بعد از آن در یکی از هزاران کافه شهر در حالی که یک فنجان قهوه روسی می نوشید به زندگی این بزرگان هنری بیندیشد.

این شهر باستانی برای علاقه مندان به تاریخ مانند یک بهشت است؛ برج قرمز آجری کرملین، کلیساها و بناهای تاریخی که به یاد قهرمانان به خاک افتاده قد علم نموده اند و بعلاوه بقایای اتحاد جماهیر شوروی همه و همه شهر مسکو را از دیگر شهرهای تاریخی جهان مجزا نموده است. درست است که نمادهای کلاسیک شهر مسکو مانند مجسمه لئوتولستوی، اماکن تفریحی و نمایشی، نوازندگان ویلنسل و غیره در تمام جهان مشهور است و به خوبی تاریخ و فرهنگ این شهر را به رخ می کشند اما اگر واقعیت را بخواهید امروز مسکو یک شهر زیبا، لوکس و شیک است؛ شهری که دوره های تاریخی مختلف و حکمرانان گوناگونی از مغول گرفته تا تاتارها را پشت سر گذاشته و امروز زیبایی های اغوا کننده اش هر توریستی را به خود جذب می نماید.

شرکت خدمات مسافرتی راهنورد آشنا

آدرس: تهران، پاسداران ، نبش بهستان سوم ساختمان 276، طبقه دوم ، واحد 2

تلفن: 02122544045 02122772969 02122543888 02122769595

وب سایت:www.rahnavardashena.com ایمیل:[email protected]

منبع: همگردی
انتشار: 13 دی 1401 بروزرسانی: 13 دی 1401 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 2105

به "راهنورد آشنا ، مجری مستقیم تورهای مسکو (تور ارزان روسیه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنورد آشنا ، مجری مستقیم تورهای مسکو (تور ارزان روسیه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید