دی کاپریو در بازسازی هالیوودی فیلم اسکاری دور دیگر بازی می نماید

به گزارش گفتمان برتر، دوشنبه شب فیلم دور دیگر (Another Round) به کارگردانی توماس وینتربرگ جایزه اسکار بهترین فیلم بین المللی را از آن خود کرد و حالا اعلام شده کمپانی آپیا وِی و لئوناردو دی کاپریو قصد دارند نسخه انگلیسی این فیلم دانمارکی را بسازند.

دی کاپریو در بازسازی هالیوودی فیلم اسکاری دور دیگر بازی می نماید

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

هالیوود بارها نسخه انگلیسی زبان فیلم های پیروز آسیایی و اروپایی را ساخته است، اما متأسفانه اغلب این آثار از لحاظ کیفی به طرز فاحشی پایین تر از فیلم های اصلی بوده اند. به عنوان مثال اسپایک لی، کارگردان برنده اسکار در سال 2013 فیلم کره ای تحسین برانگیز اولدبوی (Oldboy ) از پارک چان-ووک را بازسازی کرد، اما این فیلم به یک شکست کامل نزد منتقدان و در گیشه بدل شد. با تمام این تفاسیر سینماگران آمریکایی همچنان علاقه بسیاری به بازسازی فیلم های پیروز غیرانگلیسی زبان دارند و حالا نوبت به دور دیگر رسیده است.

بنا بر گزارش ددلاین کمپانی آپیا وِی و لئوناردو دی کاپریو به همراه جنیفر دیویسون کیلوران امتیاز بازسازی فیلم دور دیگر را به دست آورده اند. در این نسخه دی کاپریو قرار است جایگزین مس میکلسن گردد و در قالب یک مرد میانسال که با بحران های عاطفی و خانوادگی بسیاری روبرو می گردد، نقش آفرینی کند. بازی میکلسن در فیلم دور دیگر بسیار چشمگیر بود و او به خوبی توانسته بود غلیان احساسات متضاد درونی یک مرد را به نمایش بگذارد، به همین خاطر کار دی کاپریو برای پیروزیت در این نقش بسیار سخت است.

هنوز نویسنده فیلم نامه بازسازی دور دیگر تعیین نیست، اما توماس وینتربرگ، نویسنده و کارگردان فیلم اصلی به همراه سیس گراوم یورنسن و کاسپر دیسین وظیفه تهیه نمایندگی اجرایی آن را بر عهده خواهند داشت. وینتربرگ در سال 2012 با فیلم شکار توانست تقریبا یک دهه پس از شکوفایی دگما 95 و فیلم های محبوبی همچون شکستن امواج و رقصنده در تاریکی به کارگردانی لارنس فون تریه و فیلم بلند جشن به کارگردانی خودش، باری دیگر توانست نظر سینمادوستان را به سمت سینمای دانمارک جلب کند.

یک دور دیگر داستان چهار معلم را روایت می نماید که قصد دارند زندگی جدیدی را شروع نمایند. آن ها تصمیم می گیرند روزانه مقدار تعیینی الکل مصرف نمایند؛ زیرا معتقدند مقداری الکل می تواند رنگ و بوی خوبی به زندگی روزمره آن ها ببخشد، اما این تصمیم باعث می گردد تمام زندگی حرفه ای شان زیر و رو گردد.

منبع: Deadline

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1529

به "دی کاپریو در بازسازی هالیوودی فیلم اسکاری دور دیگر بازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دی کاپریو در بازسازی هالیوودی فیلم اسکاری دور دیگر بازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید