دیدار مدیر اجرایی بدمینتون آسیا با محمدرضا پوریا

به گزارش گفتمان برتر، مدیر اجرایی بدمینتون آسیا با رئیس فدراسیون بدمینتون دیدار کرد.

دیدار مدیر اجرایی بدمینتون آسیا با محمدرضا پوریا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، تانا بالان، مدیر اجرایی بدمینتون آسیا صبح امروز سه شنبه با حضور در محل فدراسیون بدمینتون با محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار که با حضور مهدی انوری معاون کمیته توسعه بدمینتون آسیا و فرشاد نصرتی دبیر فدراسیون بدمینتون برگزار گردید، مدیر اجرایی بدمینتون آسیا با قدردانی از پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون ایران در مورد برگزاری مسابقات بین المللی فجر گفت: برگزاری این مسابقات در سطح بسیار بالایی بوده و این یکی از مؤثرترین راهکارهای توسعه بدمینتون ایران است.

تانا بالان گفت: فدراسیون بدمینتون آسیا نگاه ویژه ای به برگزاری این مسابقات دارد و ایران در برگزاری مسابقات بدمینتون بسیار پیشرو بوده و این رقابتها از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی همچنین از برگزاری کمپ پیشرفته تمرینی غرب آسیا (AOP) در ایران ابراز رضایت نمود و برگزاری اینگونه اردوها را یکی از راهکارهای مؤثر در توسعه بدمینتون در سطح منطقه برشمرد و اظهار داشت، در برنامه بعدی کمپ پیشرفته آسیا (A0P) جهت حضور کلیه کشورهای آسیایی در ایران برنامه ریزی خواهد شد، چون ایران دارای امکانات قوی است.

مدیر اجرایی بدمینتون آسیا گفت: بدمینتون آسیا از نحوه مدیریت پوریا بسیار خرسند است و به شایستگی مدیریت می کند.

تانا بالان با تقدیر از عملکرد فدراسیون بدمینتون ایران در برگزاری مسابقات، برنامه ریزی، سازماندهی و برگزاری دوره های پیشرفته تمرینی و توسعه بدمینتون در سطح منطقه و غرب آسیا ابراز رضایت نمود و گفت: ما مسئولین آسیایی بر این امر واقف هستیم که فردی در فدراسیون ایران برنامه ریزی این مسابقات مهم را می کند که یکی از رؤسای پیشکسوت آسیا پوریا است.

سپس پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون کشورمان توضیحات کاملی از شرایط بدمینتون ایران را برای مدیر اجرایی بدمینتون آسیا تشریح نمود. رییس فدراسیون بدمینتون خواهان توجه بیشتر فدراسیون بدمینتون آسیا به بدمینتون ایران گشت.

سپس پوریا به همراه تانا بالان و انوری از قسمت های مختلف فدراسیون بازدید بعمل آوردند که مورد توجه تانا بالان نهاده شد. در سرانجام این دیدار پوریا به رسم یادبود هدیه ای به مدیر اجرایی بدمینتون آسیا اهداء کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 72

به "دیدار مدیر اجرایی بدمینتون آسیا با محمدرضا پوریا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار مدیر اجرایی بدمینتون آسیا با محمدرضا پوریا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید