در گفتگوی تلفنی وزیر بهداشت و المنظری مطرح شد؛ آمادگی ایران برای میزبانی اجلاس وزرای بهداشت مدیترانه شرقی، تجربیات ایران در کنترل بیماری ها در سیل مستند می گردد

به گزارش گفتمان برتر، نمکی گفت: برای برگزاری اجلاس وزرای بهداشت کشور های مدیترانه شرقی در تهران آماده هستیم.

در گفتگوی تلفنی وزیر بهداشت و المنظری مطرح شد؛ آمادگی ایران برای میزبانی اجلاس وزرای بهداشت مدیترانه شرقی، تجربیات ایران در کنترل بیماری ها در سیل مستند می گردد

به گزارش ، احمد المنظری، مدیر منطقه مدیترانه شرقی سازمان دنیای بهداشت در گفتگوی تلفنی با وزیر بهداشت جمهوری اسلامی ایران ضمن ابراز همدردی سازمان دنیای بهداشت با مردم مناطق سیل زده ایران، از آمادگی این سازمان برای یاری به وزارت بهداشت ایران اطلاع داد.

در این تماس تلفنی موضوعاتی همچون یاری های سازمان دنیای بهداشت به ایران، پیروزیت ایران در مهار سیلاب های بی سابقه اخیر و پیروزیت ایران در مراقبت از بیماری ها، واکسیناسیون، کنترل بیماری ها و مسائل بهداشت محیط، کنترل بیماری های واگیر و غیر واگیر بعد از فروکش کردن سیل و برنامه های معاونت بهداشت وزارت بهداشت ایران مورد بحث نهاده شد.

با پیشنهاد مدیر منطقه مدیترانه شرقی سازمان دنیای بهداشت مقرر شد که تجربیات پیروز ایران در زمینه کنترل بیماری ها در سیل و بعد از آن، مستندسازی، آنالیز و ارزیابی گردد تا مورد استفاده سایر کشور های دنیا قرار گیرد.

المنظری گفت: تجارب پیروز ایران در این زمینه می تواند در اجلاس وزرای بهداشت کشور های مدیترانه شرقی که مهرماه امسال به میزبانی تهران برگزار می گردد، به اشتراک گذاشته گردد و آماده ایم تا افراد شاخص در سلامت دنیای را با همکاری ایران به تهران دعوت کنیم.

وزیر بهداشت نیز با اشاره به آمادگی کامل ایران برای برگزاری شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت کشور های مدیترانه شرقی در مهرماه امسال در تهران، گفت: برنامه ریزی برای برگزاری هرچه بهتر این اجلاس در تهران صورت گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 105

به "در گفتگوی تلفنی وزیر بهداشت و المنظری مطرح شد؛ آمادگی ایران برای میزبانی اجلاس وزرای بهداشت مدیترانه شرقی، تجربیات ایران در کنترل بیماری ها در سیل مستند می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در گفتگوی تلفنی وزیر بهداشت و المنظری مطرح شد؛ آمادگی ایران برای میزبانی اجلاس وزرای بهداشت مدیترانه شرقی، تجربیات ایران در کنترل بیماری ها در سیل مستند می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید