خون آلمانی در رگ های چلسی

به گزارش گفتمان برتر، توماس توخل آلمانی می خواهد 3 بازیکن را از بوندسلیگای آلمان به ترکیب تیم فوتبال چلسی اضافه کند.

خون آلمانی در رگ های چلسی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از تایمز، توماس توخل سرمربی آلمانی بعد از نتایج ضعیفی که فرانک لمپارد گرفت، جانشین او در این تیم لندنی شد و امیدوار است بتواند این تیم را بار دیگر در جمع مدعیان قهرمانی در لیگ برتر قرار دهد.

نیکلاس سوله ، دایوت اوپامکانو یا دیوید آلابا؟ توماس توخل ، مربی جدید چلسی می تواند در بازار جابجایی برنامه های خودش را تدوین کند. این در حالی است که تیمو ورنر و کای هاورتز دو بازیکن آلمانی نیز در کنار آنتونی رودیگر آلمانی در قلب خط دفاع در تیم چلسی حضور دارند.

توماس توخل می خواهد بازیکنانی آلمانی یا شاغل در فوتبال آلمان را برای تیم چلسی انتخاب کند و شاکله این تیم را روی بازیکنان آلمانی تشکیل دهد. اوپامکانو بازیکنی است که خیلی از تیم های عظیم دوست دارند او را به خدمت بگیرند و لایپزیگ تا به امروز مانع رفتن این بازیکن شده و باید دید بالاخره توماس توخل کوشش خواهد نمود تا او را برای چلسی به خدمت بگیرد یا خیر.

سوله یکی دیگر از بازیکنان مدنظر توخل است که دیگر تحت مربیگری هانسی فلیک میدان به او داده نمی گردد. قرارداد او نیز در سال 2022 به انتها می رسد. در تابستان یکی از آخرین فرصت های فروش این بازیکن 25 ساله برای انتقال وجود دارد. بر اساس این گزارش ، بایرن می خواهد از سناریویی مانند داوید آلابا که قرارداد وی در تابستان سال جاری به انتها می رسد ، جلوگیری کند. 30 میلیون یورو به عنوان هزینه انتقال احتمالی او در نظر گرفته شده است.

داوید آلابا نیز در تابستان بازیکن آزاد محسوب می گردد و می تواند به راحتی از بایرن جدا گردد.

البته رئال مادرید نیز به شدت اوپامکانو را زیر نظر دارد و چلسی کار آسانی برای به خدمت دریافت او ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1399

به "خون آلمانی در رگ های چلسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خون آلمانی در رگ های چلسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید