خواجه امیری برای فصل سوم بچه مهندس می خواند

به گزارش گفتمان برتر، احسان خواجه امیری خواننده آهنگی برای تیتراژ سریال بچه مهندس 3 است که ماه رمضان از شبکه دو پخش می گردد و آهنگساز این قطعه بابک شهرکی است.

خواجه امیری برای فصل سوم بچه مهندس می خواند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مجموعه، سریال ماه رمضانی بچه مهندس 3 در مراحل فنی واقع شده است و خواجه امیری قرار است ترانه تیتراژ آن را بخواند. فصل نخست این سریال به دوران کودکی شخصیت اصلی به نام جواد جوادی می پرداخت. او در فصل دوم نوجوان شده بود و حالا در فصل سوم، جوانی 24 ساله و دانشجو است. بچه مهندس 3 به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی فراوری شده و حسن وارسته، امیر شاداب و رضا خمسه فیلمنامه آن را نوشته اند.

فرهاد قائمیان، کامران تفتی، ثریا قاسمی، روزبه حصاری، سعید کریمی، مهشید جوادی، کاوه سماک باشی، فرناز رهنما، حدیث چهره پرداز، خیام وقارکاشانی، مهسا مهجور، سارا شاهرودیان، بهنام مومنی، مهرزاد جعفری، مانی رحمانی، محمود خسرومنش، امید ماهر، نسیم باقریان، یاسمن قلی پور، سیدمهرداد ضیایی، کریم اکبری مبارکه، عباس جمشیدی، فرید قبادی، کریم قربانی، اتابک نادری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، فریده دریامج، شیوا خسرومهر، آرش نوذری، احسان امانی، احسان مهدی و حسن اسدی در بچه مهندس 3 ایفای نقش نموده اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 906

به "خواجه امیری برای فصل سوم بچه مهندس می خواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواجه امیری برای فصل سوم بچه مهندس می خواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید