خبرنگاران یکی از بیمارستان های بیماران کرونایی در روسیه آتش گرفت

به گزارش گفتمان برتر، مسکو - خبرنگاران - یکی از بیمارستان های مسکو که به بیماران مبتلا به ویروس کرونا اختصاص یافته بود دچار آتش سوزی شده است و کادر درمان در حال انتقال بیماران کرونایی به ساختمان مجاور هستند.

خبرنگاران یکی از بیمارستان های بیماران کرونایی در روسیه آتش گرفت

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

دریافت 1 MB

به گزارش شنبه شب خبرنگاران، رسانه های روسیه گزارش داده اند که تا به امروز یک نفر براثر گسترش آتش سوزی در این بیمارستان که از ساعت 20 به وقت مسکو شروع شد، جان خود را از دست داده است و تیم های آتش نشانی با استقرار در محل در حال خاموش کردن آتش هستند.

وزارت موقعیت های اضطراری روسیه نیز گزارش داده است که آتش سوزی در بیمارستان پنجاهم مسکو اتفاق افتاده است که در آن بیماران مبتلا به ویروس کرونا درمان می شوند.

براساس گزارش این وزارتخانه، آتش سوزی در یکی از بخش ها اتفاق افتاده است.

هنوز اطلاعات بیشتری در مورد دلایل آتش سوزی و تعداد جانباختگان گزارش نشده است.

روسیه بیش از یک ماه است که به دلیل شیوع گسترده کرونا در این کشور در قرنطینه کامل قرار گرفته است و شهردار مسکو به تازگی عنوان نمود که طرح خود انزوایی خانگی در پایتخت تا 11 خرداد ماه (آخر ما می) ادامه خواهد داشت.

ستاد مقابله با شیوع کرونا در روسیه نیز امروز در تازه ترین گزارش خود خاطرنشان کرد که شمار مبتلایان به کرونا در این کشور با ابتلای 10 هزار و 817 نفر دیگر در 24 ساعت گذشته به 198 هزار و 676 نفر رسیده است .

تا به امروز در روسیه یک هزار و 827 نفر به دلیل کرونا جان خود را از دست داده اند و 31 هزار و 916 نفر نیز درمان شده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 943

به "خبرنگاران یکی از بیمارستان های بیماران کرونایی در روسیه آتش گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یکی از بیمارستان های بیماران کرونایی در روسیه آتش گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید