خبرنگاران فرماندار تکاب: تلاش معلمان در دوران شیوع کرونا ستودنی است

به گزارش گفتمان برتر، مهاباد- خبرنگاران- فرماندار تکاب گفت: تلاش های مستمر، شبانه روزی و بی وقفه معلمان در امر آموزش های مجازی دانش آموزان در دوران تعطیلی مدارس بر اثر شیوع بیماری کرونا ستودنی و قابل تقدیر است.

خبرنگاران فرماندار تکاب: تلاش معلمان در دوران شیوع کرونا ستودنی است

محمود زمانی عصر روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش و آیین تجلیل از معلمان نمونه تکاب افزود: معلمان و آموزگاران در دوران سخت شیوع کرونا با همت عالی و تلاش های خود با چند برابر کردن آموزش های غیرحضوری و مجازی توانستند به وظایف خود در عرصه خطیر علم آموزی با وجود تعطیلی مدارس بخوبی عمل کنند.

وی با بیان اینکه تجلیل از مقام معلمان تجلیل و پاسداشت جایگاه علم، دانش و پژوهش است گفت: در دوران دفاع مقدس نیز معلمان با شجاعت و مقاومت خود مدارس را حتی یک روز هم تعطیل نکردند و در سنگر تعلیم و تربیت در مقابل دشمن ایستادند.

وی بیان نمود: نقش معلمان در پیشگیری از شیوع کرونا در تکاب تا به امروز بسیار مفید و موثر بوده و کمیته های آموزش و فرهنگ سازی و همیار محله ستاد مقابله با کرونا به همت معلمان راه اندازی و فعال شده است.

فرماندار تکاب با اشاره به اینکه شغل معلمی یک فرصت و نعمت الهی است ادامه داد: انسان سازی وظیفه ذاتی و کارکرد اصلی شغل معلمی است و موفقیت ها و پیروزی های فرزندان این سرزمین در عرصه های مختلف مرهون زحمات و فداکاری های این قشر فرهیخته و متعهد است.

زمانی، با تاکید بر امر مدرسه سازی و توسعه فضاهای آموزشی افزود: ادارات و دستگاه های اجرایی این شهرستان باید نسبت به تامین زمین مناسب برای آموزش و پرورش جهت احداث مدرسه اهتمام جدی داشته باشند.

در این جلسه از 18 نفر از معلمان نمونه شهرستانی و یک نفر معلم منتخب استانی قدردانی شد.

12 تا 18 اردیبهشت ماه هرسال به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری به عنوان هفته گرامیداشت مقام معلم و روز دوازدهم اردیبهشت ماه نیز روز معلم نامگذاری شده است.

تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است و 13 هزار دانش آموز و هزار و 200 معلم و کادر آموزشی در این مقاطع مختلف تحصیلی در این شهرستان فعالیت می کنند.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 939

به "خبرنگاران فرماندار تکاب: تلاش معلمان در دوران شیوع کرونا ستودنی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار تکاب: تلاش معلمان در دوران شیوع کرونا ستودنی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید