حمله مزدوران ائتلاف سعودی به شهر صاله یمن، 2 کشته و 10 زخمی

به گزارش گفتمان برتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری المسیره، حمله توپخانه ای مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی به محله مسکونی الجمله در شهر صاله در استان تعز دو شهید و بیش از 10 زخمی برجای گذاشت.

حمله مزدوران ائتلاف سعودی به شهر صاله یمن، 2 کشته و 10 زخمی

لازم به ذکر است که شهر صاله یمن بارها هدف حمله خمپاره ای یا توپخانه ای مزدوران ائتلاف سعودی قرار گرفته و اغلب اوقات غیرنظامیان یمنی به ویژه بچه ها قربانیان این حملات بوده اند.

روز چهارشنبه نیز علی صفره مدیرکل مرکز اجرایی اداره مین روبی یمن با اعلام اینکه ائتلاف متجاوز سعودی در جریان حمله به یمن از بمب های خوشه ای ساخت آمریکا، انگلیس و برزیل استفاده می نماید، تأکید کرد که ائتلاف سعودی از شروع تجاوز به یمن تا به امروز سه هزار و 179 بمب خوشه ای بر سر مردم بی دفاع این کشور ریخته است.

طبق داده های ارائه شده از سوی این مقام یمنی، استفاده از این بمب های خوشه ای در این کشور جنگ زده بیش از یک هزار قربانی برجای گذاشته است که بیشتر آنها زنان و بچه های هستند که در مناطق کشاورزی جان خود را از دست داده اند.

وی به این نکته اشاره نمود که این بمب های خوشه ای در استان های صعده، حجه، صنعاء، الحدیده، الجوف، عمران، محویت، ذمار و تعز استفاده شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1432

به "حمله مزدوران ائتلاف سعودی به شهر صاله یمن، 2 کشته و 10 زخمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله مزدوران ائتلاف سعودی به شهر صاله یمن، 2 کشته و 10 زخمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید