حضور مقام آوران المپیاد استعدادهای برتر در المپیک جوانان

به گزارش گفتمان برتر، معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: هدف از برگزاری المپیاد استعدادهای برتر، انتخاب نمایندگان شایسته برای المپیک جوانان 2022 سنگال است.

حضور مقام آوران المپیاد استعدادهای برتر در المپیک جوانان

به گزارش خبرنگاران، امیر زارعی در مراسم تقدیر از تیم های فوتبال و فوتسال بانوان حاضر در المپیاد استعدادهای برتر کشور، که شامگاه امروز در سالن اجتماعات هیأت فوتبال خراسان رضوی برگزار گردید، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس اظهار کرد: برگزاری دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر، براساس طرح 4 ساله وزارت ورزش و جوانان است که از سال 97 اجرایی شده است. در ادامه سیاست هایی که ادارات کل ورزش و جوانان کشور دارد، سال جاری نیز توانستیم در 45 رشته ورزشی، در دو بخش آقایان و بانوان به مسابقات اعزام کنیم. با توجه به برنامه ریزی هایی که انجام شد، همچون سال گذشته، بانوان خراسانی در رشته های مختلف پیروز به کسب مدال شدند.

وی اعلام کرد: هدف وزارت ورزش و جوانان از اجرای این طرح، انتخاب ورزشکاران رشته های ورزشی در رشته هایی ست که قرار است در المپیک جوانان 2022 سنگال حضور داشته باشند. سرآمدها از دل مسابقات شناسایی و به اردوهای تیم ملی دعوت می شوند تا در سال 2022 نمایندگان شایسته ای در المپیک جوانان حضور پیدا نمایند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان اعلام کرد: خوشحالیم که با کوشش رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی و همکارانشان این مراسم تجلیل برگزار گردید. طبیعتاً در کنار هیأت فوتبال استان، مربیان و مسئولان هیأت، خانواده های محترمی هستند که رکن اصلی حمایت از ورزشکاران و تیم ها هستند. از همه این خانواده ها که به تیم های ورزشی خصوصاً فوتبال و فوتسال یاری کردند تشکر می کنم، امیدواریم با مراسم تجلیل و تقدیری که هیأت های ورزشی برای تیم های حاضر در المپیاد استعدادهای برتر برگزار می نمایند، بتوانیم زحمات این خانواده ها را جبران کنیم.

زارعی گفت: امیدواریم ورزش بانوان که به نوعی مظلوم واقع شده و سهم ناچیزی در ورزش کشور دارد، با کوشش، همت و پشتکار بانوان ورزشکار، به صندلی اصلی خود در استان و کشور برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 333

به "حضور مقام آوران المپیاد استعدادهای برتر در المپیک جوانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور مقام آوران المپیاد استعدادهای برتر در المپیک جوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید