تعامل دولت و مجلس باید منجر به خدمت بهتر به مردم گردد

به گزارش گفتمان برتر، خبرنگاران/کردستان استاندار کردستان با اشاره به تعامل و هماهنگی بین دولت و مجلس، گفت: تعامل و همکاری اولویت مدیریت استان است به شرطی که این تعامل زمینه ساز خدمت بهتر به مردم باشد.

تعامل دولت و مجلس باید منجر به خدمت بهتر به مردم گردد

اسماعیل زارعی کوشا در نشست با اعضای مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: کردستان استعدادها و ظرفیت های بسیار خوبی در اختیار دارد و به همین علت باید با همدلی و تعامل از تمامی این ظرفیت ها بهره برداری گردد.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم عزم جدی برای توسعه پایدار کردستان دارد و در راستای نیل به این مهم اقدامات بسیار خوبی انجام شده و کارهای زیرساختی متعددی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار کردستان به نگاه ویژه دولت به استان کردستان اشاره نمود و اضافه نمود: در همین چند ماه اخیر گام های اساسی در جهت توسعه و پیشرفت استان برداشته شده است و شروع عملیات اجرایی منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان یکی از این اقدامات به شمار می رود.

وی به اختصاص اعتبارات ویژه و خاص به استان کردستان اشاره نمود و گفت: از محل اعتبارات خشکسالی مبلغ بیش از دو هزار و 620 میلیارد ریال اعتبار به استان اختصاص پیدا کرد که کردستان رتبه اول کشور را در این زمینه کسب نموده است.

زارعی کوشا اخذ مجوز واردات وسائل نقلیه برای نوسازی ناوگان حمل و نقل شهرداری ها و راهداری اشاره و مطرح کرد: این مهم گام اساسی در راستای ارتقاء خدمت رسانی این نهادها و ادارات به مردم استان کردستان است.

زارعی کوشا به لزوم تعامل و همدلی دولت و مجلس در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم اشاره نمود و گفت: افزایش تعامل و همدلی بین دولت و مجلس در استان کردستان یکی از نیازهای لازم و لازم است.

وی ادامە داد: ما انتظار داریم که در سایه همکاری های موثر نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی بتوانیم زمینه افزایش اعتبارات کردستان در تمامی بخش ها را فراهم کنیم و به همین علت این مهم باید به صورت ویژه تقویت گردد.

استاندار کردستان به فرایند تغییرات مدیریتی در ادارات و سازمان های دولتی استان اشاره نمود و یادآور شد: کوشش در راستای بکارگیری مدیران جوان و انقلابی اولویت اصلی دولت در کردستان است و خوشبختانه این مهم از ابتدای کار مورد توجه بوده و تا به امروز اقدامات خوبی در این راستا انجام شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1952

به "تعامل دولت و مجلس باید منجر به خدمت بهتر به مردم گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "تعامل دولت و مجلس باید منجر به خدمت بهتر به مردم گردد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعامل دولت و مجلس باید منجر به خدمت بهتر به مردم گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید