تا حالا از این ایموجی ها اشتباه استفاده می کردیم!

به گزارش گفتمان برتر، خبرنگاران: افراد به شکل های مختلفی ایموجی ها را تعبیر می کنند. از یک طرف، ایموجی ها بدون استفاده از هیچ کلمه ای تقریبا همه احساسات ما را بیان می کنند، و از طرف دیگر، گاهی اوقات مفهوم یا احساسی که طرف مقابلمان سعی دارد با این ایموجی ها بیان کند را به درستی برداشت نمی کنیم.

تا حالا از این ایموجی ها اشتباه استفاده می کردیم!

تنها چیزی که مشخص است این است که این شکلک های بی نظیر بخش مهمی از زندگی ما شده اند. ما معتقدیم که این شکلک ها و سایر نماد های ابراز احساسات بخش بزرگی از فرهنگ اینترنت هستند و یادگیری درک درست آن ها مفید خواهد بود. در این مطلب معنی درست ایموجی هایی را خواهید دید که احتمالا تا کنون از آن ها اشتباه استفاده می کردید.

1.

بسیاری از کاربران به اشتباه فکر می کنند که این ایموجی نماد دعا و خواهش است. اما درواقع، ژستی است که ژاپنی ها از آن برای طلب بخشش استفاده می کنند. علاوه بر این، معنی آمریکایی آن های فایو یا همان بزن قدش خودمان است.

2.

در نگاه اول، به نظر می رسد این ایموجی به معنای بوسیدن باشد. اما ایموجی سوت زدن است که به اشتباه آن را با ایموجی بوسیدن، که یک قلب در کنار آن است، اشتباه می گیریم.

3.

این یک روبان صورتی ساده نیست، بلکه نماد مبارزه با سرطان است، اما معنای آشناتر کمی متفاوت به نظر می رسد. مردم از این ایموجی معمولا به عنوان نمادی برای وقایع شاد استفاده می کنند.

4.

این ایموجی نه تنها برای جلب توجه مخاطب به مواردی که در زیر نوشته شده، استفاده می شود، بلکه نماد ناراحتی و ناخوشی است.

5.

تصویر مشت رو به راست نماد احترام و تبریک و شادباش است.

6.

این ایموجی نماد غذایی ژاپنی به نام کامابوکو است: یک کیک ماهی با مارپیچ صورتی. همچنین @ می تواند نشانه ایمیل باشد.

7.

این ایموجی از کمیک استریپ ها گرفته شده و در آن ها به نشانه صدای ضربات سخت یا القای ناگهانی بودن یک رویداد استفاده می شده است. وقتی از این ایموجی در چت استفاده می کنید به این معناست که مخاطبتان عصبانی شده یا از خط قرمز عبور کرده است.

8.

ما فکر می کنیم که ضربدر قرمز به معنای ممنوعیت است. اما این ایموجی در چت انگلیسی نماد بوسه است.

9.

این ایموجی نشان دهنده نقاب تنگو، دیو افسانه ای ژاپنی است. تنگو نشانه تکبر و از خودراضی بودن است و استفاده از این ایموجی راهی برای متذکر شدن به مخاطبتان است که از خود راضی است.

10.

شاید به نظر برسد این ایموجی نمادی از چیزهای بد است، اما درواقع معنای کاملا متضادی دارد. این ایموجی نماد غول ژاپنی Namahage است که ارواح شیطانی را دور می کند.

منبع: brightside

منبع: برترین ها
انتشار: 11 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 340

به "تا حالا از این ایموجی ها اشتباه استفاده می کردیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا حالا از این ایموجی ها اشتباه استفاده می کردیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید