برگزاری دوره آموزشی مدیریت عمومی تأسیسات گردشگری در یزد

به گزارش گفتمان برتر، معاون گردشگری یزد از برگزاری دوره آموزشی مدیریت عمومی تأسیسات گردشگری در آینده نزدیک اطلاع داد.

برگزاری دوره آموزشی مدیریت عمومی تأسیسات گردشگری در یزد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد، هما خورشیدی روز یکشنبه 12 مردادماه با اعلام این مطلب اضافه کرد: این دوره مشتمل بر 184 ساعت آموزش، در قالب 17 عنوان درسی است که توسط مؤسسه آموزشی پردیس گردشگری هفت اقلیم اجرا می گردد. تمامی مدیران تأسیسات گردشگری اعم از اقامتی و پذیرایی ملزم به گذراندن این دوره هستند.

معاون گردشگری یزد با بیان اینکه صدور و تمدید کارت مدیریت واحدها منوط به شرکت در این دوره و اخذ گواهینامه مربوطه است، اظهار کرد: شرکت نمایندگان در این دوره، با گذراندن آزمون جامع، گواهینامهای با اعتبار پنج ساله دریافت خواهند کرد.

او اضافه کرد: مدیران و بهره برداران واحدهای اقامتی و پذیرایی به دلیل شیوع بیماری کرونا و مشغله کمتر، در اولویت قرار دارند، کارکنان واحدهایی که علاقه مند به شرکت در این دوره ها هستند، می توانند با ارائه معرفی نامه از محل فعالیت خود، در این دوره ثبت نام نمایند.

خورشیدی یادآور شد: دروس تئوری دوره از هفته پایانی ماه جاری به صورت مجازی ارائه می گردد، دروس عملی نیز پس از بهبود شرایط، به صورت حضوری و با آموزش عملی به منظور ارائه خدمات باکیفیت و ارتقای سطح خدمات گردشگری برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 38215893 تماس بگیرند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1066

به "برگزاری دوره آموزشی مدیریت عمومی تأسیسات گردشگری در یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دوره آموزشی مدیریت عمومی تأسیسات گردشگری در یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید