برنامه ژاپن برای خارج کردن شرکت هایش از چین

به گزارش گفتمان برتر، در پی خسارت سنگین کرونا به اقتصاد ژاپن، دولت این کشور بیان کرد، مبلغ 2.2 میلیارد دلار به شرکت های خسارت دیده اختصاص خواهد داد تا وابستگی خود به صنعت چین را قطع نمایند.

برنامه ژاپن برای خارج کردن شرکت هایش از چین

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

در پی خسارت سنگین کرونا به اقتصاد ژاپن، دولت این کشور خاطرنشان کرد، مبلغ 2.2 میلیارد دلار به شرکت های خسارت دیده اختصاص خواهد داد تا وابستگی خود به صنعت چین را قطع نمایند.

به گزارش ایلنا و به نقل از بلومبرگ، مسئولان سهام شاخص اکسپکتاتور ایندکس ژاپن خاطرنشان کردند مسئول خسارت وارده به اقتصاد این کشور ، چین است و اگر کارخانجات و اقتصاد ژاپن وابسته به چین نبود، خسارت این کشور تا این حد بالا نمی رفت.

دولت ژاپن اعلام نموده عدم وابستگی فراوری ژاپن به چین فراگیر خواهد شد تا تحولات چین نتواند بر اقتصاد و صنعت ژاپن تاثیر منفی بگذارد.

در اثر شیوع کرونا در ژاپن بیش از 42 شرکت ژاپنی عظیم از فوریه امسال در معرض ورشکستگی قرار گرفتند

این شرکت ها دلیل ورشکستگی خود را ناشی از خسارت های وارده ناشی از شیوع ویروس کرونا و ارتباط این شرکت ها با صنایع ژاپن می دانند.

تلویزیون ملی ژاپن نیز خاطرنشان کرد 70 درصد شرکت های ورشکست شده در زمینه توریسم و ارائه خدمات مواد غذایی بوده اند . پیش تر مقامات ژاپن شرایط فوق العاده را در هفت ایالت از جمله توکیو و ازاکا خاطرنشان کردند. جمعیت ژاپن 55 میلیون نفر است.

شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن در مجلس خاطرنشان کرد ، مسئولان ایالت های توکیو، اوزاکا، چیبا، کاناگاوا، هیوگو، سایتاما و فوکوئوکا در جریان تدابیر ضروری قرار گرفته اند و شرایط اضطراری تا 6 می ادامه خواهد داشت.

منبع: عصر ایران
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 876

به "برنامه ژاپن برای خارج کردن شرکت هایش از چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ژاپن برای خارج کردن شرکت هایش از چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید