برخورد با عوامل فراوری و فروش داروی لاغری گلوریا

به گزارش گفتمان برتر، سرپرست دفتر بازرسی رسیدگی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو از پیگیری قضایی برای دستگیری عاملان فراوری و فروش داروی تقلبی گلوریا اطلاع داد.

برخورد با عوامل فراوری و فروش داروی لاغری گلوریا

به گزارش ایسنا، رسول ملکوتی با اشاره به اقدامات اجرا شده به وسیله دفتر بازرسی سازمان غذا و دارو در حوزه فروش مکمل های لاغری گلوریا در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اظهار کرد: فروش هرگونه مکمل و دارو در فضای مجازی غیر مجاز بوده و سازمان غذا و دارو در این خصوص رسیدگی خواهد نمود.

وی اضافه نمود: براساس گزارش های واصله مردمی و بازرسی های میدانی و در پی محرز شدن وجود روانگردان آمفتامین (شیشه) در قرص های تقلبی گلوریا، مراتب به وسیله دادستان و سرپرست جرایم پزشکی ناحیه 26 تهران پیگیری شد.

سرپرست دفتر بازرسی رسیدگی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو توضیح داد: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، جلسات متعددی با مراجع قضایی برگزار و با پیگیری پلیس امنیت و واجا، دستگیری عاملین فراوری و فروش این دارو در دستور کار مراجع ذیربط نهاده شد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به برچسب اصالت روی فراورده های سلامت محور از قبیل دارو، مکمل، تجهیزات پزشکی و محصولات غذایی وارداتی اظهار کرد: برای اطمینان از اصالت این فرآورده ها حتما باید شناسه ردیابی و رهگیری روی محصولات به وسیله سامانه مورد تایید سازمان غذا و دارو در سامانه www.ttac.ir و پیامک 20008822 استعلام گردد.

بنابر اعلام وبدا، ملکوتی از مردم خواست در صورت مشاهده عدم تطابق استعلام با اطلاعات روی کالا ها مراتب را به سازمان غذا و دارو اطلاع دهند.

منبع: فرارو
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1656

به "برخورد با عوامل فراوری و فروش داروی لاغری گلوریا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد با عوامل فراوری و فروش داروی لاغری گلوریا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید