معرفی یکی از اولین شرکت طراحی و ساخت درب های اتوماتیک در ایران

به گزارش گفتمان برتر، شرکت تانیش دُر مفتخر است که در زمینه طراحی و ساخت درب های اتوماتیک متناسب با احتیاج کشور در میان اولین ها بوده و در راستای معرفی و مهندسی تکنولوژی برتر این صنعت اقدام نموده است.

معرفی یکی از اولین شرکت طراحی و ساخت درب های اتوماتیک در ایران

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ تبلیغاتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، بنابراعلام آچیلان در، درب اتوماتیک منزل یا محیط کار شما از چه برندی است؟ در ایران چند شرکت بزرگ فراوری نماینده درب اتوماتیک میشناسید؟ به نظرتان آیا تمام شرکت های فراوریی یک کیفیت و تراز کاری دارند؟ آیا همه درب ها یک اصول ساختاری و سازندگی دارند؟ همه این ها سوال های مهمی می باشند که به دقت بیشتر در خرید یک درب اتوماتیک اشاره می نمایند. مطمئنا در کشور ما هم در رقابت با کشورهای دیگر، درب های اتوماتیک طراحی، فراوری و پخش می شوند.

پروژه اتوماتیک سازی درب های برج میلاد تهران که توسط شرکت بزرگ تانیش در به خاتمه رسید.

در حال حاضر شرکت تانیش دُر به عنوان شریک تجاری و نماینده انحصاری کمپانی Ericheen آلمان و با برخورداری از پیشرفته ترین دانش و تکنولوژی روز به کارگیری متخصصان توانمند و نیروی انسانی ماهر، مجرب و کارآمد مجموعه های متنوع از محصولات را عرضه می نماید.

شرکت تانیش دُر با داشتن متنوع ترین محصولات در صنعت درب های اتوماتیک از توانایی ارائه راهکار های ویژه برای مکان های خاص برخوردار بوده و با تکیه بر توان فنی و مهندسی فروش خود، امکان طراحی و اجرای ورودی های استثنایی را بنا بر ضرورت راهکار های خلاقانه مناسب مهیا می سازد.

پروژه های شرکت تانیش در

بزرگی یک شرکت به سابقه آن معین می گردد. هر چقدر که ماهر باشید باید از پروژه های کوچک آغاز کنید. تا بالاخره برای کسب و کار خود یک سابقه دست و پا کنید. شرکت تانیش یکی از شرکت هایی می باشد که با انجام پروژه های بسیار بزرگ، سابقه ای درخشان در این زمینه دارد. مهم ترین بخش سابقه یک شرکت، پروژه های این شرکت هستند. با یک نگاه به بخش پروژه ها و کاتالوگ کارهای این شرکت از کیفیت کار و سطح مهارت این شرکت مطمئن خواهید شد.

طبیعی است اگر قصد سفارش دارید، یک شرکت با تجربه کار در پروژه های بزرگ را ترجیح دهید. البته این نکته نیز در این مورد بسیار مهم است که چنانچه خودتان پروژه بزرگی داشته باشید، برای کنترل کیفیت و تضمین مواردی از جمله زمان و هزینه و... به شرکتی مراجعه می فرمایید که تجربه کار در پروژه های بزرگ و حرفه ای را داشته باشد.

شرکت تانیش در با برعهده دریافت و انجام پروژه های بسیار حرفه ای و بزرگی همچون برج بین المللی تهران، نامی درخشان در زمینه درب های اتوماتیک برای خود ساخته است. این چنین پروژه پیروزی، نشان حرفه ای بودن، صداقت در کار، ضمانت محصول و... می باشد.

از نمونه های پیروز و بزرگ این شرکت می توان به اطلس مال و فرودگاه مهرآباد اشاره نمود. تنوع پروژه های خصوصی و دولتی، امنیت بیشتری به خرید مشتریان این شرکت داده است. چرا که ضمانت خیلی از موارد بسیار مهم است. صرفا بحث اقتصادی در میان نیست. خیلی از پروژه های بزرگ از لحاظ زمانی به تضمین نیاز دارند.

برج چناران و پژوهشگاه صنعت نفت یکی دیگر از پروژه های بسیار مهم این شرکت هستند.

شما می توانید برای مشاهده جزئیات پروژه ها، آنالیز محصولات و ثبت سفارش همین الان به وسیله تماس با شماره 02144279500 اقدام کنید.

ویژگی ها و معینات فنی درب اتوماتیک تانیش در

به عنوان اولین ویژگی مهم این درب ها می توان به ضد سرقت بودن آن ها اشاره نمود. امنیت درب های اتوماتیک به معنای واقعی کلمه مهم ترین ویژگی یک درب اتوماتیک می باشد. این مورد مخصوصا در فروشگاه های بزرگ، بانک ها و... بسیار حائز اهمیت است. برای بالا بردن امنیت درب ها از قفل سیستم استفاده می گردد. نوع ساختار قفل سیستم به شرکت سازنده بستگی دارد. شرکت erichsen با بستن درب از هردو طرف توسط ساختار خاص خودش، امنیت خوبی به وجود می آورد.

میزان شارژ و باطری درب اتوماتیک حساس ترین قسمت مورد نظر است. شما باید بر اساس میزان ترددها و رفت و آمد مشتریان و ارباب رجوعان اقدام به خرید کنید. باطری ها معمولا در هر بار شارژ 400 تا 800 بار باز و بسته می شوند. مشخص نماینده این دفعات باز و بسته شدن، وزن این درب ها می باشد.

سرعت باز و بسته شدن نیز یک ویژگی بسیار مهم می باشد. تصور کنید در بیمارستان در بخش امور اضطراری از درب هایی با سرعت کم استفاده گردد. کافی است فقط دو درب سر راه بیمار باشد تا ثانیه های حیاتی برای بیمار تلف گردد. به همین علت است که سرعت معیار مهمی می باشد.

به طور کلی، موارد مهم و بسیار زیادی وجود دارند که به عنوان ویژگی مهم یک درب اتوماتیک می توانند مثال زده شوند. برای مثال نوع موتور و سایر قسمت های درب اتوماتیک که معین نماینده کیفیت انجام فرآیند باز و بسته شدن می باشند.

علاوه بر این حسگر این وسیله باید به مقدار کافی خوب باشد تا وزن های یک بچه انسان را نیز تشخیص دهد. این مورد یاری می نماید که نسبت به وزن های بسیار کم حساس نباشد و برای انسان ها حساسیت کافی داشته باشد.

با مراجعه به سایت شرکت تانیش می توانید از جزئیات بیشتری آگاه شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 573

به "معرفی یکی از اولین شرکت طراحی و ساخت درب های اتوماتیک در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی یکی از اولین شرکت طراحی و ساخت درب های اتوماتیک در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید