این اپلیکیشن مقاومت شما در برابر استفاده از شبکه های اجتماعی را افزایش می دهد

به گزارش گفتمان برتر، تقریبا این روزها برای هر چیزی یک اپلیکیشن وجود دارد؛ پس چرا نرم افزاری برای دور کردن شما از گوشی تلفن همراه و شبکه های اجتماعی وجود نداشته باشد؟

این اپلیکیشن مقاومت شما در برابر استفاده از شبکه های اجتماعی را افزایش می دهد

سال گذشته، بسیاری از شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام و توییتر موضوع سلامتی دیجیتالی را در دستور کار خود قرار دادند و ابزارهایی برای بهبود وضعیت استفاده از گوشی تلفن همراه عرضه کردند.

اما اپلیکیشن Flipd به شما اجازه می دهد آستانه تحمل آنلاین نشدن خود را افزایش دهید. در اصل، این نرم افزار شما را دعوت به یک چالش قفل می کند تا بتوانید بیشتر خودتان را کنترل کنید. شما می توانید به گروه های دوستانتان بپیوندید یا اینکه خودتان گروهی تشکیل دهید تا مقاومت و انگیزه بیشتری برای دوری از اسمارت فون پیدا کنید.

اپلیکیشن Flipd سعی می کند عادت بد استفاده از صفحه نمایش را در شما عوض کند. مسلما این کار ساده نیست و زمان می برد ولی شما می توانید برای شروع، Flipd را سفارشی کنید و مثلا تنظیم کنید در هنگام مدرسه از گوشی استفاده نکنید یا اینکه در ساعت های خاصی از روز آفلاین باشید.

در چالش ها شرکت کنید

این نرم افزار، گزینه های مختلفی برای قفل کردن گوشی تلفن همراه دارد:

مطالعه (Study): یک ساعت

کار (Work): چهار ساعت

خواب (Sleep): هشت ساعت

روز من (My Day): دوازده ساعت

Flipd180: روزانه سه ساعت پشت سر هم

سفارشی (Custom): ترجیحا خودتان زمان را معین کنید.

این برنامه یک حالت Full Lock دارد تا اعلان ها و اپلیکیشن ها هم نمایش داده نشوند و هیچ چیزی حواس شما را پرت نکند یا شما را به سوی خودش نکشاند.

البته، شما هنوز می توانید از تلفن همراه خودتان برای برقراری تماس یا ارسال پیامک استفاده کنید اما اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی تا زمان اتمام زمان قفل برنامه، در دسترس نیستند. برای استفاده از حالت Full Lock باید تنظیمات مربوط به آن را روی نرم افزار انجام دهید.

البته، خاموش کردن قفل Flipd زیاد سخت نیست. شما پیش از اتمام مدت زمان قفل شدن برنامه ها، می توانید درخواست باز شدن قفل را بدهید. نرم افزار از شما سوال می کند: giving up و باید گزینه yup, Im weak را انتخاب کنید.

بهتر است برای ایجاد انگیزه و تحمل پذیری بیشتر، در گروه هایی عضو باشید که شما را به چالش و رقابت دعوت می کنند. در این گروه ها شما با دیگران برای آفلاین بودن و نرفتن سراغ شبکه های اجتماعی رقابت می کنید و امتیاز کسب خواهید کرد تا براساس همین امتیازها رتبه بندی شوید.

فرصتی برای تمرین دوری از گوشی

نرم افزار Flipd آمارهای روزانه و هفتگی شما را ثبت می کند. این برنامه مدعی است تا کنون بیش از 900 میلیون دقیقه حواس پرتی کاربران را ذخیره کرده است؛ یعنی چیزی معادل 1700 سال!

نسخه پایه نرم افزار موبایل Flipd رایگان است ولی نسخه پریمیوم یا پولی آن، امکانات و تنظیمات گسترده تری دارد.

اپلیکیشن Flipd به طور ویژه برای دانش آموزان و دانش جویان توصیه می شود تا بتوانند در ساعت های حضور در مدرسه کمتر سراغ شبکه های اجتماعی بروند یا دانشجویان در ساعت های کلاس و درس خود حواس پرتی کمتری داشته باشند.

این برنامه سعی می کند میان استفاده از گوشی و زندگی یک تعادل ایجاد کند. والدین و مربیان می توانند نمودارهای پیشرفته دانش آموز در استفاده کمتر از شبکه های اجتماعی را دنبال کنند و انگیزه های بیشنری بسازند.

با این اپ، فرصت تمرین کردن، فاصله دریافت از گوشی و شبکه های اجتماعی و بعد حس خوشحالی پس از پیروزی را خواهید داشت.

اپلیکیشن Flipd را برای دستگاه های اندرویدی و iOS از گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 12 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 178

به "این اپلیکیشن مقاومت شما در برابر استفاده از شبکه های اجتماعی را افزایش می دهد" امتیاز دهید

5 کاربر به "این اپلیکیشن مقاومت شما در برابر استفاده از شبکه های اجتماعی را افزایش می دهد" امتیاز داده اند | 4.8 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این اپلیکیشن مقاومت شما در برابر استفاده از شبکه های اجتماعی را افزایش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید