ایروان: جمهوری آذربایجان به تجهیزات نظامی در خاک ارمنستان حمله نموده است

به گزارش گفتمان برتر، فارس نوشت: دولت ایروان مدعی شد که جمهوری آذربایجان به تجهیزات نظامی این کشور که در خاک ارمنستان مستقر بوده حمله نموده است.

ایروان: جمهوری آذربایجان به تجهیزات نظامی در خاک ارمنستان حمله نموده است

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان ارزان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

دولت ارمنستان روز چهارشنبه مدعی شد که ارتش جمهوری آذربایجان به مقری که تجهیزات نظامی این کشور در آن مستقر بوده در خاک ارمنستان حمله نموده است.

علیرغم برقراری آتش بس از روز دهم اکتبر دو طرف به حملات خود ادامه داده و یکدیگر را به حمله به غیرنظامیان در دو سوی جبهه جنگ متهم نموده اند.

وزارت دفاع ارمنستان گفته که جمهوری آذربایجان به خودروهای نظامی ارتش این کشور که در خاک ارمنستان مستقر و در حال اجرا وظایف نظامی خود بودند حمله نموده است.

روسیه پیش از این اعلام نموده بود که پیمان دفاعی مسکو با ارمنستان منطقه قره باغ کوهستانی را شامل نمی گردد و فقط به لحاظ سیاسی و دیپلماتیک میتواند برای برقراری ثبات در این منطقه مداخله کند.

با این حال روز سه شنبه وزارت دفاع روسیه اعلام نمود که ارتش این کشور نقش فعالی را در ثبات بخشی به درگیری ها میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان در منطقه قره باغ ایفا خواهد نمود.

در بیانیه وزارت دفاع مسکو آمده است: وزارت دفاع روسیه با شایستگی های خود، نقش فعالی را در اجرای ابتکار عمل فدراسیون روسیه برای ثبات بخشی هرچه سریعتر به اوضاع ناگورنو-قره باغ (قره باغ کوهستانی) ایفا می نماید.

طبق این گزارش، سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه گفت وگوهایی را با همتایان خود در کشورهای دیگر در مورد موضوع قره باغ کوهستانی انجام داده است.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1117

به "ایروان: جمهوری آذربایجان به تجهیزات نظامی در خاک ارمنستان حمله نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایروان: جمهوری آذربایجان به تجهیزات نظامی در خاک ارمنستان حمله نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید