اورتون 2 ، آرسنال 1؛ کامبک تافی ها در دقیقه 92 کامل شد

به گزارش گفتمان برتر، خبرگزاری خبرنگاران- اورتون در شبی که مستحق پیروزی بود با نتیجه 2-1 از سد میهمان خود آرسنال گذشت.

اورتون 2 ، آرسنال 1؛ کامبک تافی ها در دقیقه 92 کامل شد

به گزارش خبرنگاران، آرسنال در هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس مهمان اورتون بود؛ آرسنال در این بازی در هر دو نیمه عملکرد بهتری نسبت به حریف داشت اما موقعیت های بزرگی را خلق نمی کرد و در طرف دیگر نیز تیم میزبان با استفاده از موقعیت های اندک خود برای آرسنال مشکل ساز می شد؛ اورتون حتی در این دیدار که با حواشی زیادی مثل خروج اعتراضی هواداران و لگد شدن صورت تومیاسو از طریق گادفری، همراه بود، دوبار از طریق ریچارلیسون به گل رسید که هر دو گل با کمک سیستم کمک داور ویدیویی، آفساید تشخیص داده شد. در حال حاضر این بازی با گل اودگارد در دقایق انتهای نیمه نخست در مقابل گل دقیقه 80 ریچارلیسون و گل ثانیه های انتهای دمارای گری، با نتیجه 2 بر 1 به سود اورتون به انتها رسید.

اورتون پیروز شد در دیداری مجذوب کننده تماشایی در حالی که تا دقایق انتهای با یک گل از آرسنال عقب بود، درنهایت به پیروزی 2-1 برسد. آرسنال طی سه بازی اخیر دو شکست تلخ مقابل لیورپول و منچستر یونایتد متحمل شده بود و چاره ای جز کسب پیروزی مقابل اورتون در هفته پانزدهم نداشت. شاگردان آرتتا برای جا نماندن از کورس بالای جدول هم به هر سه امتیاز بازی خانگی امشب نیاز داشتند و حریف، تیمی بود که در یکی از بدترین فصل های خود طی یک دهه اخیر قرار داشت.

اورتون در شرایطی پای به ازی امشب گذاشت که از آخرین پیروزی اش 9 بازی می گذشت و طی 7 بازی اخیر متحمل 6 شکست شده بود. همین موضوع باعث شده بود تا بسکمک از هواداران این تیم با بنرهایی در اعتراض به مدیریت در ورزشگاه گودیسون پارک حضور پیدا کرده و گروهی از آنها نیز در دقیقه 27 در اعتراض به 27 سال عدم کسب جام، ورزشگاه را ترک کنند.

اورتون با وجود این جو سنگین، بازی خوبی مقابل آرسنال انجام داد و در دقیقه 42 پیروز شد روی یک ارسال ایستگاهی از سمت راست و ضربه سر دیدنی ریچالیسونِ برزیلی به گل برسد؛ داور بازی اما پس از بازبینی صحنه در VAR گل مهاجم اورتون را مردود گفت تا شادی گل او خیلی زود تلخ شود. در حالی که بعد از انتها دو دقیقه وقت اضافه همه خود را آماده انتها کار کرده بودند، مارتین اودگارد، ستاره این روزهای آرسنال با یک والی دیدنی دروازه اورتون را باز کرد تا توپچی ها برنده راهی رختکن شوند.

شاگردان بنیتز نیمه دوم را تهاجمی شروع کردند تا هر چه زودتر بازی را به تساوی بکشانند؛ آنها در این کار پیروز هم بودند و در دقیقه 58 بار دیگر از طریق ریچالیسون به گل رسیدند؛ او این بار با یک فرار خوب با رمزدیل تک به تک شد و دروازه آرسنال را باز کرد؛ شادی گل انجام و توپ در وسط زمین کاشته شد اما داور بازی بازهم سراغ VAR رفته و بار دیگر گل اورتون را مردود گفت؛ این تصمیم داور که به صورت میلیمتری اتخاذ شد، بهت و حیرت مهاجم برزیلی را به همراه داشت که در اوج بدشانسی هر دو گلش پس از به ثمر رسیدن و انجام شادی، مردود اعلام شده بود.

این اما انتها کار نبود و ریچالیسون بالاخره زهر خود را ریخت و با ضربه سر روی ریباند شوت دیدنی هم تیمی اش که به تیرک دروازه برخورد کرده بود دروازه آرسنال را باز کرده و بازی را به تساوی کشاند. اورتون که بعد از دو گل مردود، بالاخره سومین گلش از طریق داور پذیرفته شده بود به حملات خود ادامه داد و در حالی که 6 دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفته شده بود در دقیقه 2+90 گل دوم را هم به ثمر رساند.

این گل را گری با یک شوت استثنایی از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند تا حسرت پیروزی تیمش دو رقمی نشود. اورتون با این پیروزی 18 امتیازی شده و تا رتبه دوازدهم صعود کرد. آرسنال هم با قبول سومین شکست خود در چهارمین مسابقه اخیر با 23 امتیاز در مکان هفتم ایستاده و فرصت صعود دو پله ای در جدول را از دست داد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1859

به "اورتون 2 ، آرسنال 1؛ کامبک تافی ها در دقیقه 92 کامل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اورتون 2 ، آرسنال 1؛ کامبک تافی ها در دقیقه 92 کامل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید