نیوکاسل در خانه به ساوتهمپتون باخت

به گزارش گفتمان برتر، خبرنگاران: بیست و دومین هفته از لیگ برتر انگلیس با شکست نیوکاسل مقابل شاگردان رونالدو کومان در استادیوم سنت جیمز پارک دنبال شد.

نیوکاسل در خانه به ساوتهمپتون باخت

جهت دریافت خدمات طرح های آلاچیق چوبی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس امشب (شنبه) با برگزاری یک بازی در استادیوم سنت جیمز پارک پیگیری شد که در آن، نیوکاسل برابر میهمان خود ساوتهمپتون با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد.

یوان گورکاف در دقیقه 29 نخستین گل بازی را برای نیوکاسل به ثمر رساند و الیخرو در دقیقه الیا در دقایق 14 و 62 گل های تیم تحت راهنمایی رونالدو کومان را زد.

ساوتهمپتون با این پیروزی 42 امتیازی شد و رده سوم جدول لیگ برتر را از منچستریونایتد پس گرفت.

هفته بیست و دوم لیگ برتر فردا با برگزاری دو ملاقات ادامه پیدا خواهد نمود که درحساس ترین بازی هفته منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها از ساعت 19:30 به وقت تهران میزبان آرسنال است. در دیگر بازی فردا هم وستهام از هال سیتی پذیرایی می نماید.

در جدول رده بندی لیگ برتر چلسی 52 امتیازی صدرنشین است، منچسترسیتی 47 امتیازی در رده دوم قرار گرفته است و ساوتهمپتون 42 امتیازی سوم است.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 610

به "نیوکاسل در خانه به ساوتهمپتون باخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیوکاسل در خانه به ساوتهمپتون باخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید