انسان های اولیه 43 هزار قبل چگونه گوزن شکار می کردند؟

به گزارش گفتمان برتر، نحوه شکار آن ها بدین شکل است که تعدادی از افراد قبیله گوزن ها را دنبال می نمایند و به سمتی راهنمایی شان می نمایند که گروهی دیگر از افراد کمین نموده اند.

انسان های اولیه 43 هزار قبل چگونه گوزن شکار می کردند؟

خبرنگاران | زندگی انسان های اولیه برای انسان خردمند همیشه رازآلود و مجذوب نماینده بوده است. این مسئله باعث شده تا بسیاری از کارشناسان در طول سالیان اخیر به فکر بازطراحی زندگی انسان های اولیه بیفتند. مثل همین این ویدئو که در شبکه NHK تهیه شده و زندگی انسان های اولیه در 43 هزار قبل را به تصویر کشیده می کشد و نشان می دهد که آن ها چگونه به شکل گروهی به شکار می رفتند.

به گزارش خبرنگاران ، نحوه شکار آن ها بدین شکل است که تعدادی از افراد قبیله گوزن ها را دنبال می نمایند و به سمتی راهنمایی شان می نمایند که گروهی دیگر کمین نموده اند. با نزدیک شدن گوزن ها، افراد یکدیگر را با ابزاری خاص صدا می زنند و پرتاب نیزه از هر سو شروع می گردد. در نهایت تعدادی از گوزن ها شکار می شوند.

مجموعه خارج از گهواره با بهره گیری از فناوری CGI از پیشروترین سازندگان بازی های ویدیویی در دنیا ساخته شده و داستان انسان های نخستین را با تصاویری فوق العاده واقعی روایت می نماید.

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیومنبع: فرادید
انتشار: 7 بهمن 1401 بروزرسانی: 7 بهمن 1401 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 2119

به "انسان های اولیه 43 هزار قبل چگونه گوزن شکار می کردند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انسان های اولیه 43 هزار قبل چگونه گوزن شکار می کردند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید