انتقاد فرهاد آئیش از بی مسئولیتی در قبال مسکن مهر

به گزارش گفتمان برتر، فرهاد آئیش متولد 1331 در شمیران، بازیگر، نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر و نیز بازیگر سینما و تلویزیون است. او در پست اخیر خود در اینستاگرام از بی مسئولیتی در قبال مسکن مهر انتقاد کرد.

انتقاد فرهاد آئیش از بی مسئولیتی در قبال مسکن مهر

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

فرهاد آئیش در متن انتقادی خود که به همراه عکس منتشر نموده، به رویکرد مسئولان به هنگام مواجهه با حوادث غیر مترقبه پرداخته و آن را به امتحان خاتمه ترم تشبیه نموده است.

فرهاد آئیش نوشته:

بدون توضیح!!!!!!!! هزینه بی مسوولیتی، بدتر از همه مسکن مهر، باید عذرخواست؟

تا حالا شده وسط امتحان خاتمه ترم به یه سوال خیلی سخت با بارم بالا بربخورین که هیچ ذهنیتی درموردش ندارین یا در اون مبحث این قدر نا آماده و غیرمسلط هستین که اصلا ندونین سوالش مربوط به کدوم مبحثه؟ در این جور موارد بهترین کاری که میشه کرد، اینه که هیچ کاری نکنین و منتظر باشین از بغل دستیتون یه بخاری بلند بشه بلکه به مدد انواع روش های تقلب چشمی، کاغذی و التماسی خیرش به شما هم برسه. این دقیقا کاریه که مسئولان ما موقع وقوع حوادث غیرمتقربه انجام میدن.

یعنی می ایستند ببینن مردم چیکار میکنن و چشم امیدشون به یاری های نقدی و غیرنقدی افراد خیره! اما برخی مواقع هم هست که بغل دستیتونم خیلی روی مساله مسلط نیست و کار زیادی از دستش برنمیاد! اینجاست که شما باید بلند بشید و به استاد بگید استاد، این توی جزوه نبوده مبحثش یا این رو درس نداده بودید و خلاصه توپ رو بندازید توی زمین استاد! درست عین حادثه پلاسکو که اواخر کار کم مونده بود مردم مقصر اصلی حادثه شناخته بشن.

منبع: setare.com
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1324

به "انتقاد فرهاد آئیش از بی مسئولیتی در قبال مسکن مهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد فرهاد آئیش از بی مسئولیتی در قبال مسکن مهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید