آخرین شرایط راه های کشور، جمعه 31 مردادماه

به گزارش گفتمان برتر، به دلیل تعطیلات آخر هفته و بازگشت مسافران از مقصد سفر، برخی مسیرها در ساعاتی از روز جمعه 31 شهریورماه (امروز) به صورت یکطرفه خواهد بود.

آخرین شرایط راه های کشور، جمعه 31 مردادماه

به گزارش خبرنگار انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی در حال حاضر ترافیک در محور چالوس راستا جنوب به شمال محدوده تونل 5 نیمه سنگین بوده و تردد در محورهای هراز،فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است.

به دلیل تعطیلات آخر هفته و بازگشت مسافران از سفر، برخی راستاها در ساعاتی از روز جمعه 31 شهریورماه (امروز) به صورت یکطرفه خواهد بود.

همچنین محدودیت های ترافیکی که از روز چهارشنبه گذشته در برخی جاده های کشور آغاز شده تا روز شنبه (فردا اول شهریورماه) همچنان ادامه دارد.

این محدودیت های ترافیکی به این شرح است:

1.موتورسیکلت:

تردد موتور سیکلت از ساعت تا ساعت 6 روز شنبه اول شهریورماه در محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

2.سواری:

محور کندوان:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 24 روز جمعه 31 شهریورماه (امروز) از کرج و ابتدای آزاد راه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 الی 24 روز جمعه 31 شهریورماه (امروز) از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

محور هراز:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 22 روز جمعه 31 شهریورماه (امروز) از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 الی 22 روز جمعه (امروز) از آب اسک به سمت رودهن(محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

3.نقلیه سنگین (به استثناء حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی):

تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 الی 24 روز جمعه 31 شهریورماه (امروز) در محور هراز و کندوان ممنوع است.

4076/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1104

به "آخرین شرایط راه های کشور، جمعه 31 مردادماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط راه های کشور، جمعه 31 مردادماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید