شبکه های داوطلبی در مازندران راه اندازی می گردد

به گزارش گفتمان برتر، به گزارش خبرنگاران، مهدی تعیین لموک ظهر دوشنبه در همایش تجلیل از خیران و داوطلبان هلال احمر بهشهر در سالن بصیرت ارشاد اضافه کرد: باید ایده های جدید را در امور داوطلبی نهادینه کنیم زیرا مشارکت اجتماعی در کشور مهم است و براساس آن کشورها و میزان توسعه یافتگی مقایسه می گردد.

شبکه های داوطلبی در مازندران راه اندازی می گردد

لموکی با اعلام اینکه اولین ثروت اعتماد، در هلال احمر وجود دارد؛ خاطر نشان کرد: باید کوشش گردد تا پررنگ تر گردد و ارتقای روح نیکوکاری باید در جامعه در دستور کار باشد که مولفه های سرمایه اجتماعی جهان اعتماد، مشارکت اجتماعی، هنجارها، روحیه داوطلبی و شبکه های اجتماعی است.

وی اضافه نمود: هلال احمر و سازمان داوطلبان متولی بخش داوطلبی کشور است و باید همه مردم عضو شوند و باید مدلی باشد تا همه عضو شوند و داوطلب کسی است که کار نیک را با خواسته قلبی برای ارتقای سلامت زندگی بشر انجام دهد و باید به سبکی رفتار کنیم که خود توانگر به نیازمتد خدمت دهد که با توسعه شبکه داوطلبی انجام می گردد.

این مسئول با اعلام اینکه در حال تشکیل شبکه های صنفی داوطلبی در مازندران هستیم؛ یاداور یادآور شد: معلمان، پزشکان، مشاوران، اصناف و واحد مددکاری بلید در این شبکه عضو باشند.

معاونداوطلبان هلل احمر مازندران گفت: انسانها نیازمند دیده شدن هستند و کوشش است تا شبکه های دواطلبی را انتها سال جاری در مازندران راه اندازی گردد.

لموکی گفت: میزان خدماتی که داوطلبان ارائه می دهند در بولتن اطلاع رسانی می گردد و باید کوشش گردد تا توانگری در خدمت به مردم سپرده گردد و ما بعنوان تسهیل گر در خدمت باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 41

به "شبکه های داوطلبی در مازندران راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبکه های داوطلبی در مازندران راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید