گروه دنگ شو در کانادا کنسرت می دهد، جزییات آلبوم جدید

به گزارش گفتمان برتر، گروه موسیقی دنگ شو اواخر مهر ماه امسال تازه ترین کنسرت خود را با اجرای قطعات منتخب در شهر ونکوور کانادا برگزار می نماید.

گروه دنگ شو در کانادا کنسرت می دهد، جزییات آلبوم جدید

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

گروه موسیقی دنگ شو روز آدینه 27 مهر ماه امسال تازه ترین کنسرت خود را با اجرای قطعات منتخب در شهر ونکوور کانادا برگزار می نماید. بلیت فروشی کنسرت پیش رو از هم اکنون شروع شده و هم وطنان خارج از کشور می توانند با مراجعه به سامانه فروش بلیت این کنسرت، برای تهیه بلیت اقدام نمایند.

گروه دنگ شو بنا بود تا خاتمه سال یک آلبوم ای پی منتشر کند اما از آنجایی که چهار قطعه جدید در این مدت تهیه و فراوری نموده، این اثر در قالب یک آلبوم کامل به مخاطبان ارایه می گردد. این آلبوم هم اکنون در مرحله صدور مجوز است که در صورت دریافت مجوزهای لازم، اثر بعد از ایام محرم و صفر در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد. البته آلبوم دیگری از این گروه با نام شیراز... مدتی است آماده شده و طی ماه های آینده توسط انتشارات رهگذر هفت اقلیم منتشر می گردد.

مدونای آلبوم جدید گروه دنگ شو شامل 10 قطعه به نام های باد گناهکار، خطا کردم، خطا نیست، عطار، چیزی، به شط، خلیج، حباب، خورشید می شوم و آخر قصه… بود که شهریور ماه سال 96 در دسترس علاقه مندان نهاده شد.

منبع: خبر فوری
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 722

به "گروه دنگ شو در کانادا کنسرت می دهد، جزییات آلبوم جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروه دنگ شو در کانادا کنسرت می دهد، جزییات آلبوم جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید