کلاهبرداری 30 میلیون یورویی از آنتونیو کونته!

به گزارش گفتمان برتر، نشریات ایتالیایی خبر از ضرر اقتصادی عظیم آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی اینتر داده اند.

کلاهبرداری 30 میلیون یورویی از آنتونیو کونته!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آنتونیو کونته به مدت دو فصل و از سال 2016 راهنمایی چلسی را بر عهده داشته و در این مدت پیروز به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر و همچنین جام حذفی نیز شد. اما به نظر می رسد روزهای حضور در انگلیس از نظر اقتصادی چندان به سود او نبوده و کونته به شدت نقره داغ شده است.

اخبار حاکی از آن است آنتونیو کونته، سرمربی نراتزوری به همراه هفت نفر دیگر قربانی یک طرح کلاهبرداری اقتصادی 30 میلیون یورویی در لندن شده است. به نظر می رسد سرمایه دار 54 ساله ای به نام ماسیمو بوچیچیو در زمان حضور کونته روی نیمکت چلسی او را اغوا نموده و این سرمربی رقمی 30.6 میلیون یورو برای سرمایه گذاری به بوچیچیو داده و انتظار بازگشت سود آن در ژوئن سال 2020 را داشته که این اتفاق رخ نداده است.

از دیجیکالا امروز با 40٪ تخفیف کفش بخر!

حالا کونته و هفت نفر دیگر بعد از عدم تحقق وعده های این سرمایه گذار، از او به مراجع دولتی شکایت نموده اند و در تحقیقات معین شده اسناد و حتی آدرس ایمیل آن فرد جعلی و تقلبی بوده و در حقیقت رقم هنگفتی سر آنتونیو کونته کلاه رفته است. در روزهای اخیر اخباری در خصوص احتمال جدایی کونته از اینتر شنیده می گردد و ممکن است این دومین اتفاق تلخ برای این سرمربی پرافتخار ایتالیایی باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1101

به "کلاهبرداری 30 میلیون یورویی از آنتونیو کونته!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاهبرداری 30 میلیون یورویی از آنتونیو کونته!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید