کریشیتو به جمع ملی پوشان ایتالیا برگشت

به گزارش گفتمان برتر، مدافع ایتالیایی تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ از سوی آنتونیو کونته برای حضور در اردوی آماده سازی آتزوری پیش از رقابت های یورو 2016 دعوت شد.

کریشیتو به جمع ملی پوشان ایتالیا برگشت

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، باشگاه زنیت سنت پترزبورگ روسیه خاطرنشان کرد که مدافع ایتالیایی این تیم از سوی آنتونیو کونته، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا برای حضور در اردوی آماده سازی آتزوری دعوت شده است.

کونته هنوز اسامی فهرست اولیه بازیکنانش را برای اردوی آماده سازی لاجوردی پوشان اعلام ننموده است، اما ظاهراً کریشیتو یکی از بازیکنانی خواهد بود که آتزوری را در این اردو همراهی می نماید.

باشگاه زنیت سنت پترزبورگ در این خصوص بیانیه ای منتشر نموده که در آن آمده است: دومنیکو جزو بازیکنان فهرست اولیه تیم ملی ایتالیا برای حضور در یورو 2016 است. باشگاه فوتبال زنیت در این خصوص پیامی از سوی فدراسیون فوتبال ایتالیا دریافت نموده است. کریشیتو به اردوی تیم ملی ایتالیا دعوت شده است.

کریشیتوی 29 ساله در هیچ از یک دو تورنمنت مهم قبلی، یورو 2012 و جام جهانی 2014 در فهرست 23 نفره بازیکنان ایتالیا جایی نداشت. او از ماه مارس سال 2014 که آتزوری در دیداری محبت آمیز برابر اسپانیا مغلوب گردید، برای تیم ملی کشورش بازی ننموده است. البته مدافع زنیت ماه سپتامبر سال 2015 برای بازی های تیم ملی ایتالیا در مرحله مقدماتی یورو 2016 برابر تیم های بلغارستان و آلبانی به اردوی تیم ملی این کشور دعوت شد، اما هرگز فرصت رفتن به میدان را به دست نیاورد.

نفرات فهرست نهایی و 23 نفره تیم ملی ایتالیا برای اردوی اصلی این تیم پیش از حضور در یورو 2016، در تاریخ 23 می اعلام خواهند شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 480

به "کریشیتو به جمع ملی پوشان ایتالیا برگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریشیتو به جمع ملی پوشان ایتالیا برگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید