چگونه بهترین چاپ بروشور را برای حضور در نمایشگاه انجام دهید؟

به گزارش گفتمان برتر، چاپ بروشور انتخاب مناسبی برای ارائه اطلاعات بیشتری در خصوص شغل تان در نمایشگاه هستند. بنابراین اگر به دنبال ارائه اطلاعات دقیق تری در خصوص خدمات خود باشید میتوانید، از بروشور بهره ببرید و یا به واسطه آن ارتباط عمیقتری را با مشتریان خود برقرار کنید .

چگونه بهترین چاپ بروشور را برای حضور در نمایشگاه انجام دهید؟

جهت دریافت مشاوره خدمات سفارش کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

بروشور فضای لازم برای برقراری این ارتباط را در اختیار شما قرار می دهد و کارها را بسیار آسان تر از آنچه ممکن است به نظر برسد انجام می دهد. اگر لازم دانستید اطلاعات بیشتری در خصوص بروشور بدست آورید، پیشنهاد میکنم مقاله بروشور چیست را حتما مطالعه بفرمایید در ادامه کافیست برای آغاز فراوری و چاپ بروشور خاص برای معرفی محصولات و خدماتتان، نکات زیر را رعایت کنید.

قبل از آغاز فراوری بروشور چه اقداماتی باید انجام دهید ؟

به منظور طراحی بروشور خاص در خصوص شغل خود، باید محتوای خاصی داشته باشید. بنابراین قبل از آغاز کار، موارد زیر را تهیه نموده و آنها را در یک پوشه قرار دهید.

لوگو : اگر لوگو دارید، از آن با بالاترین کیفیت ممکن پرینت بگیرید. و اگر لوگو ندارید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله 10 تا از بهترین شرکت طراحی لوگو در ایران را آنالیز کنید.

تصاویر : بهترین عکسهایی که از محصولات و خدمات خود دارید را انتخاب کنید. شاید بهتر باشد تصویر خود و تیمتان را نیز در عکسها بگنجانید. مطمئن شوید که تصاویر از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

محتوا (متن) : پیغام شما مهم است، بنابراین بهتر است اندکی بر روی پیغامی که میخواهید توسط مخاطب خوانده گردد وقت بگذارید - محتوا شما باید شامل موارد زیر باشد

مقدمه / درباره ما - یک بروشور فرصتی برای گفتن مطالب بیشتری در خصوص اینکه شما که هستید و چه کاری انجام میدهید - چگونه میتوانید خدماتتان را تضمین کنید، چه خدمات شخصی یا محصولاتی را ارائه میدهید و کیفیت آنها چگونه است می باشد. سعی کنید روی یک یا دو پیغام کلیدی متمرکز شوید.

اطلاعات مربوط به محصول / خدمات - تمام اطلاعات ضروری خود را در خصوص کسب و کارتان آماده کنید. این کار دسته بندی محصولات، اسکن و درک آنها را آسان تر می نماید.

جزئیات تماس با ما - به مشتریان بگویید که چگونه میتوانند با شما تماس بگیرند و ساعات کاری خود را درج کنید.

بروشور خود را طراحی کنید

پس از تهیه پیش نویس، لوگو و تصاویر خود، آماده طراحی بروشور تان باشید.

قالب خود را انتخاب کنید

به مطالب خود نگاه کنید و به هدف بروشور خود بیاندیشید، تا تصمیم بگیرید که بروشورتان باید چند لت باشد. دو لت، سه لت و یا حتی چندین لت.

اگر میخواهید منوی خود را در بروشور بگنجانید یا می خواهید اطلاعات مفصلی را به مخاطب ارائه دهید، سه لت می تواند انتخاب خوبی باشد. در حالی که اگر می خواهید تصاویر برجسته ای از کارتان را به نمایش بگذارید، دولت فضای بیشتری را در اختیار شما قرار خواهد داد.(گفتنی است وقتی یک برگ رو تا میزنیم به ما 4 صفحه میدهد، هر خط تا برای ما میتواند یک لت محسوب گردد.)

نکته : یک تکه کاغذ برداشته، آن را در یکی از این حالتهایی که گفته شد تا کنید و هر انچه را که میخواهید در هر صفحه جا دهید تصور نمایید.

این کار به شما یاری می نماید تا طرح بصری خود را تصور نموده و بهترین قالب را انتخاب کنید.

یک الگوی طراحی را انتخاب کنید

هم اکنون الگوهای طراحی حرفه ای بسیاری در دسترس شما قرار دارند که می توانید بر اساس صنعت خود آنها را فیلتر نموده، سپس رنگ های مد نظرتان را انتخاب نموده و لوگوی خود را به انها اضافه کنید تا بتوانید بهترین پالت رنگی را انتخاب نمایید. برای داشتن ظاهری تمیز بهتر است به یک یا دو رنگ اصلی اکتفا نمایید.

محتوای خود را تنظیم کنید

بعد از اینکه الگوی خود را دریافت کردید، می توانید مطالب خود را به بروشور اضافه نموده، و آنها را ویرایش کنید.

از عناوین برای تفکیک متن خود به بخشهای مختلف استفاده نمایید و برای درک بهتر مطلب توسط خواننده فقط از یک یا دو فونت بهره ببرید. بهتر است ابتدا گزینه های مختلف را امتحان کنید.

کاغذ خود را انتخاب کنید و کار را به تمام برسانید

وقتی از طرح و ظاهر بروشور خود راضی هستید، کاغذی را که به بهترین وجه با بروشور شما متناسب است انتخاب کنید. در هنگام انتخاب انواع کاغذ، کاربرد بروشورتان را حتما مدنظر قرار دهید.

اگر امیدوارید که بتوانید چندین بار از بروشورتان بهره ببرید، منوها باید کاملا تعیین باشند، رنگهای پر جنب و جوش و عکسها نیز تاثیر خوبی خواهند داشت

بروشوری را طراحی کنید که برای کارتان مناسب باشد

هنگامی که می خواهید چاپ بروشور خود را انجام دهید، حتما هیجان زده خواهید بود، اما درواقع موقع انجام کار است که یک بروشور خوب میتواند سودآور بودن خودش را نشان دهد.

شما می توانید بروشورهایتان را در مکان های مشهور به نمایش بگذارید تا مشتریان بالقوه به سمتشان جذب شوند، شما میتوانید آنها را در محل کار خود یا در نمایشگاه های تجاری به نمایش بگذارید.

هر کاری را که می توانید انجام دهید، زیرا استفاده از بروشور یکی از پر کاربردترین و متنوع ترین روشهای بازاریابی است.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 4 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1494

به "چگونه بهترین چاپ بروشور را برای حضور در نمایشگاه انجام دهید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه بهترین چاپ بروشور را برای حضور در نمایشگاه انجام دهید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید