پیگیری استقرار پهبادها در کرمان ، تکمیل سیستم پایش تصویری

به گزارش گفتمان برتر، عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان با اشاره به تصادفات استان کرمان گفت: تکمیل سیستم پایش تصویری موضوع مهم دیگری است که در استان کرمان پیگیری می شود که بر اساس برنامه ریزی های اجرا شده، این سیستم در آبان ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

پیگیری استقرار پهبادها در کرمان ، تکمیل سیستم پایش تصویری

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا فدایی صبح امروز 14 مهرماه در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمان از آمادگی استانداری کرمان در راستای تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز نیروی انتظامی خبر داد و گفت: در ماه های اخیر شاهد دستاوردهای بسیار خوبی در حوزه توسعه امنیتی استان کرمان از جمله کشفیات مواد مخدر، کشف سرقت ها و... بوده ایم و این اقدامات نشان دهنده آن است که اگر نیروی انتظامی، فرماندهی جدی و پای کار داشته باشد، می تواند بسکمک از جرائم را کشف و از بروز بسکمک از اتفاق های نامناسب جلوگیری کند.

وی در خصوص درخواست فرمانده انتظامی استان در راستای کمک به تجهیز نیروی انتظامی بیان نمود: 600 میلیون تومان برای خرید 50 دستگاه موتورسیکلت از سوی استانداری کرمان متقبل می شود.

استاندار کرمان اقدامات نیروی انتظامی در ماه های اخیر را نشان دهنده اقتدار، بنیه اطلاعاتی، تیزهوشی و جدیت فرماندهی نیروی انتظامی دانست و مطرح نمود: در چند ماه اخیر تصمیمات بسیار خوبی برای توسعه امنیت در جامعه گرفته شده است که امیدواریم با پیگیری این مصوبات، شاهد اثرات مثبت آنها باشیم.

وی خطاب به فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ایست های بازرسی فعال را فعال تر، ایست های بازرسی مصوب را هر چه سریعتر ایجاد کنید زیرا این اقدامات به کنترل مرزها و توسعه امنیت استان کمک خواهد کرد.

فدایی از پیگیری استقرار پهبادها در استان سخن گفت و در ادامه به کمپ های ماده 16 اشاره کرد و افزود: موضوع کمپ های ماده 16 زنان و مردان در استان کرمان به صورت ویژه در دست پیگیری است و کمپ ماده 16 که سپاه احداث می کند در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان با اشاره به تصادفات استان کرمان ادامه داد: تکمیل سیستم پایش تصویری موضوع مهم دیگری است که در استان کرمان پیگیری می شود که بر اساس برنامه ریزی های اجرا شده، این سیستم در آبان ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار کرمان مطرح نمود: در ماه های آینده می توانیم امیدواری بیشتری داشته باشیم که تلاش ها و زحمات نیروی انتظامی با این امکانات تکمیل شده و شاهد امنیت روز افزون و آرامش بیشتر مردم باشیم.

وی از حوادث رانندگی به عنوان موضوعی پیچیده و شایان توجه یاد کرد و گفت: در حوزه تصادفات با وجود تمام تلاش های اجرا شده، کاهش آمار صورت نمی گیرد و بخشی از آن در کوتاه مدت قابل حل نیست و باید با کارهای پژوهشی راهکار هایی برای رفع آنها ایجاد کرد اما در کوتاه مدت می توان با نصب دوربین های بیشتر و کنترل سرعت در محورها آمار حوادث این حوزه را کاهش داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 364

به "پیگیری استقرار پهبادها در کرمان ، تکمیل سیستم پایش تصویری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری استقرار پهبادها در کرمان ، تکمیل سیستم پایش تصویری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید