پیولی در یک قدمی نیمکت سامپدوریا

به گزارش گفتمان برتر، سرمربی سابق تیم های فوتبال اینتر و لاتزیو گزینه اصلی راهنمایی آبی پوشان شهر جنوا واقع شده است.

پیولی در یک قدمی نیمکت سامپدوریا

به گزارش خبرنگاران، استفانو پیولی گزینه اصلی جانشینی اوزه بیو دی فرانچسکو سرمربی تیم فوتبال سامپدوریا است. به دنبال نتایج ضعیف این فصل تیم فوتبال سامپدوریا در سری A که از 7 بازی اش تنها 3 امتیاز گرفته و به قعر جدول سقوط نموده، ماسیمو فررو، رئیس باشگاه اشاره ای غیرمستقیم به احتمال اخراج سرمربی سابق تیم فوتبال رم داشته است.

با اینکه پیش از این از جوزپه یاچینی به عنوان گزینه جانشینی دی فرانچسکو یاد می شد، اکنون چندین منبع خبری از جمله شبکه های اسکای اسپورت ایتالیا و اسپورت ایتالیا و نشریات کوریره دلواسپورت و توتو اسپورت همگی پیولی را سرمربی بعدی سامپدوریا دانسته اند.

پیولی که سابقه کار در تیم های لاتزیو و اینتر را دارد، در ماه جاری 54 ساله می گردد و آخرین تیمی که هدایتش را برعهده داشت، فیورنتینا بود که در ماه آوریل به دنبال بروز بعضی اختلافات میان او و مالکان باشگاه، از سمت خود استعفا کرد.

سامپدوریا این هفته در چارچوب دیدارهای هفته هفتم سری A ایتالیا با نتیجه 2 بر صفر مغلوب هلاس ورونا شد که این ششمین باخت این تیم در فصل جاری بود. به دنبال این بازی، فررو به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: همه ما ناامید شده ایم. برای همه واضح است که چه اتفاقی دارد رخ می دهد. ما جلسه ای خواهیم گذاشت و من در آن تصمیمی که هم به نفع سامپدوریا باشد را اتخاذ و تکلیف دی فرانچسکو را هم روشن می کنیم. در حال حاضر ما از تماشای اتفاقاتی که اتفاق افتاده کمی شوکه شده ایم پس تا فردا صبر می کنیم و بهترین تصمیم را برای تیم می گیریم.

سامپدوریا در این فصل به تیم های لاتزیو، ساسولو، ناپولی، فیورنتینا، اینتر و هلاس ورونا باخته و تنها در هفته چهارم مقابل تورینو به پیروزی رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 365

به "پیولی در یک قدمی نیمکت سامپدوریا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیولی در یک قدمی نیمکت سامپدوریا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید