پومسه قهرمانی دنیا، فرهمند به مدال نقره رسید

به گزارش گفتمان برتر، نماینده بخش انفرادی رده سنی 31 تا 40 سال کشورمان در مسابقات پومسه قهرمانی دنیا توانست گردن آویز نقره ای این رقابت ها را کسب کند.

پومسه قهرمانی دنیا، فرهمند به مدال نقره رسید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، یازدهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی دنیا از روز گذشته (پنجشنبه - 24 آبان ماه) با حضور 1274 پومسه رو از 54 کشور در استادیوم تیان مو چین تایپه شروع شد و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.

در روز دوم این رقابت ها آتوسا فرهمند در رده سنی 31 تا 40 سال بخش انفرادی به اجرای فرم پرداخت که با کسب 7.45 امتیاز موفق شد بر سکوی نایب قهرمانی دنیا بایستد. در این رقابت نماینده تیم کره جنوبی با 7.50 امتیاز به مدال طلا رسید و نمایندگان آمریکا و دانمارک مشترکاً در صندلی سومی قرار گرفتند.

کوروش بختیار، نماینده بخش انفرادی رده سنی 18 تا 30 سال کشورمان در گروه مردان نیز نتیجه را به پومسه روی تایلند واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت. محمدامین گماریان، پومسه روی بخش ابداعی رده سنی کمتر از 17 سال کشورمان هم نتیجه واگذار کرد.

لازم به ذکر است، فاطمه اسدپور سرمربیگری تیم پومسه زنان کشورمان را برعهده دارد و مهسا مردانی نیز مربی این تیم است. راهنمایی تیم مردان نیز برعهده حسینعلی نظری به عنوان سرمربی و مهدی صمدیان تبار به عنوان مربی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 22

به "پومسه قهرمانی دنیا، فرهمند به مدال نقره رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پومسه قهرمانی دنیا، فرهمند به مدال نقره رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید