پشیمانی سپاهانی ها از عدم رویارویی با پرسپولیس، وقتی اصفهانی ها به بازی در ورزشگاه آزادی هم راضی اند

به گزارش گفتمان برتر، باشگاه سپاهان مصداق شاخص چرخاندن لقمه دور سر است و اصرار دارد در زمین بی طرف و بدون تماشاگر با پرسپولیس دیداری را برگزار کند که از انجام آن سر باز زد.

پشیمانی سپاهانی ها از عدم رویارویی با پرسپولیس، وقتی اصفهانی ها به بازی در ورزشگاه آزادی هم راضی اند

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، کمیته استیناف تصمیم گرفته تا رأی دیدار برگزار نشده سپاهان و پرسپولیس را اصفهان اعلام کند. پیش از این کمیته انضباطی رأی به برتری 3 بر صفر سرخ پوشان داد که با اعتراض زردپوشان روز پنج شنبه هفته گذشته کنندگان دو تیم به فدراسیون فوتبال رفتند و در جلسه کمیته استیناف دفاعیات خود را ارائه کردند.

در این میان منوچهر نیکفر از اعضای کمیته استیناف درخواست کرده تا با توجه به حساسیت ویژه ای که دیدار سپاهان و پرسپولیس در جدول رده بندی لیگ برتر دارد و 6 امتیازی بودن آن، این مسابقه در زمینی بی طرف تجدید شود. دیدار رفت با حضور تماشاگران پرسپولیس برگزار شد و روز مسابقه اعلام شد بازی برگشت بدون تماشاگر برگزار می شود که این موضوع باعث ناراحتی هواداران سپاهان شد و این تیم با وجود کمک نیروی انتظامی دیر به ورزشگاه رسید.

خواسته سرپرست باشگاه سپاهان بسیار عجیب و غیرمنتظره است. دیدار برگشت تیم های سپاهان و پرسپولیس در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر قرار بود روز یکشنبه 4 اسفند 98 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شود و از روزهای قبل از مسابقه اعلام شده بود که به احتمال فراوان دیدار بدون حضور تماشاگر خواهد بود و حتی خبر برگزاری مسابقه بدون تماشاگر روز قبل از مسابقه رسماً اعلام شد.

مسئولان سپاهان اصرار دارند تا هوادارانشان را عامل تأخیر معرفی کنند در حالی که با کمک نیروی انتظامی امکان خروج اتوبوس این تیم و حضور به موقع در ورزشگاه نقش جهان وجود داشته است. تیم داوری و ناظر مسابقه هم در گزارش خود اعلام کرده اند که با وجود گذشت 30 دقیقه از زمان مسابقه تیم سپاهان وارد زمین نشد و ناظر مسابقه بازی را نیمه تمام بیان نمود.

کمیته انضباطی هم با بررسی تمامی شواهد و قرائن و ملاحظه دفاعیات دو تیم رأی به برتری پرسپولیس داد. اینکه از سوی کمیته استیناف چه تصمیمی گرفته شود از اختیارات اعضای این کمیته است اما سرپرست باشگاه سپاهان که راضی شده تیمش در زمین بی طرف و بدون حضور تماشاگر حتی در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس برود، بهتر نبود 4 اسفند در ورزشگاهی که تماشاگر نداشت اما بازیکنانش بارها در زمین آن بازی کرده بودند با سرخ پوشان تهران بازی کند تا ماجرایی ایجاد نشود که احتمال برتری پرسپولیس به مراتب بیشتر از تکرار مسابقه باشد.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 915

به "پشیمانی سپاهانی ها از عدم رویارویی با پرسپولیس، وقتی اصفهانی ها به بازی در ورزشگاه آزادی هم راضی اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشیمانی سپاهانی ها از عدم رویارویی با پرسپولیس، وقتی اصفهانی ها به بازی در ورزشگاه آزادی هم راضی اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید