خاتمه سردرگمی مسافران در ایستگاه تئاتر شهر ، مجری خط 4: فضای ورودی این خط ساماندهی شد

به گزارش گفتمان برتر، مجری خط 4 مترو تهران از تسهیل تردد مسافران مترو در ایستگاه تئاتر شهر اطلاع داد.

خاتمه سردرگمی مسافران در ایستگاه تئاتر شهر ، مجری خط 4: فضای ورودی این خط ساماندهی شد

به گزارش خبرنگاران، حسن کاووسی فر با اشاره به مطلب فوق گفت: عملیات حفاری و سازه نگهبان این ورودی، پیشتر به وسیله شهرداری منطقه 6 تهران در قالب ساماندهی و اجرای زیرگذر چهار راه ولیعصر (عج) اجرا شده بود و حالا به جامانده کار به وسیله خط 4 متروی تهران در حال به انتها رسیدن است.

به گفته وی، گالری ورودی شمال شرقی ایستگاه متروی تئاتر شهر، در واقع معبری تازه برای ایجاد امکان انتخاب مسیر ورود و خروج از ایستگاه مترو و بعلاوه زیرگذر ساخته شده در چهارراه ولیعصر (عج) محسوب می گردد.

شرکت متروی تهران در ادامه کارهای اجرا شده قبلی، عملیات تکمیل بخش های سازه ای، معماری، تأسیسات برقی و مکانیکی این گالری را برعهده گرفته و در حال حاضر مشغول نصب و راه اندازی 2 دستگاه پله برقی، تکمیل سقف کاذب گالری، نصب چراغ های روشنایی و بعضی نازک کاری های دیگر هستیم تا بزودی بتوانیم این ورودی تازه را تقدیم شهروندان کنیم.

کاووسی فر در انتها اضافه نمود: با راه اندازی گالری تازه، روند تردد مردم در فضاهای زیرسطحی این محدوده تسهیل شده و دسترسی به نقاط مختلف چهارراه ولیعصر (عج) خصوصاً در ساعات اوج مراجعه مسافران، شکل مناسب تری به خود خواهد گرفت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 تیر 1402 بروزرسانی: 7 تیر 1402 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 2182

به "خاتمه سردرگمی مسافران در ایستگاه تئاتر شهر ، مجری خط 4: فضای ورودی این خط ساماندهی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه سردرگمی مسافران در ایستگاه تئاتر شهر ، مجری خط 4: فضای ورودی این خط ساماندهی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید