ویدئو، ارتباطات هدفمند رسانه ای و شکوفایی اجتماعی

به گزارش گفتمان برتر، ایجاد رابطه معقول با رسانه های جمعی از مهم ترین وظایف روابط عمومی سازمان هاست. با این هدف که در کنار اعتماد متقابل و حسن تفاهم در جهت آگاهی جامعه و اطلاع رسانی قدم بردارند.

ویدئو، ارتباطات هدفمند رسانه ای و شکوفایی اجتماعی

گروه سوادرسانه خبرنگاران، از مهم ترین وظایف روابط عمومی ها تنظیم رابطه معقول از سوی روابط عمومی ها با رسانه های جمعی است. این رابطه باید بر اساس حسن تفاهم، اعتماد متقابل و یک هدف مشترک باشد. این هدف مشترک، اطلاع رسانی و آگاهی دادن به جامعه است. در ضمنً یک روابط عمومی پیروز باید با رسانه های انتقادی هم تعامل داشته باشد به این صورت که رسانه ها را به درستی شناخته و با سیاست های آن ها آشنا باشد. همچنین از قابلیت همه رسانه ها به فراخور شرایط زمانی استفاده کرده و روابط خود را با آن ها حفظ کند. اگر رسانه ها در پی اطلاعات و اخباری هستند بهتر است روابط عمومی هر چه زودتر آن ها را در اختیارشان قرار دهد. وقتی یک رسانه اعلام کند تلاشش برای دریافت خبر یا پاسخگویی یک سازمان به نتیجه نرسیده برای یک سازمان نتیجه منفی و هزینه سنگین تری از یک خبر انتقادی دارد. بنابراین ارتباط صمیمی با رسانه ها یک ضرورت است و همیشه باید سعی شود خطا و اشتباه در برابر خبرنگاران به حداقل ممکن کاهش یابد. بنابراین ارتباط صمیمی با رسانه ها یک ضرورت است تا شکوفایی اجتماعی محقق شود.

در ادامه ویدئوی زیر را ببنید:

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 تیر 1401 بروزرسانی: 7 تیر 1401 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1996

به "ویدئو، ارتباطات هدفمند رسانه ای و شکوفایی اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویدئو، ارتباطات هدفمند رسانه ای و شکوفایی اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید