همکاری دولت و بخش خصوصی برای حل مسائل اقتصادی لازم است

به گزارش گفتمان برتر، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا پورمحمدی عصر امروز پنج شنبه در دیدار با اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز با تاکید بر اینکه با هیچ کس تعارف نداریم، گفت: باید مدیران و مسئولان در کنار بخش خصوصی فعال باشند و برای حل مسائل اقتصادی، صنعتی و فراوری کوشش نمایند.

همکاری دولت و بخش خصوصی برای حل مسائل اقتصادی لازم است

وی سپس با اشاره به اینکه دولت و بخش خصوصی برای برطرف موانع کسب و کار با هم همکاری نمایند، ادامه داد: برطرف مسائل باید در چارچوب قانون باشد و شفافیت نیز تنها راه علاج بروکراسی و تسریع در حل مسائل است.

پورمحمدی با بیان اینکه در لایحه بودجه سال آینده کشور از بودجه استان دفاع می کنیم، گفت: باید در این خصوص از ظرفیت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی استفاده کرد و جلساتی در این مورد با نمایندگان برگزار خواهیم کرد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به اینکه امید آفرینی در جامعه لازم است، گفت: بهترین کار برای بهبود شرایط کنونی جامعه امیدآفرینی است. باید رسانه ها و مردم امید را در جامعه تزریق نمایند. باید فضای سیاسی و فرهنگی کشور را در جهت افزایش امید پیش برد.

وی با بیان اینکه با همدلی و عزم عمومی می توانیم مسائل را حل کنیم، گفت: با حمایت مردم می توان از شرایط فعلی با موفقیت عبور کرد.

پورمحمدی سپس گفت: برخی مسائل را می توان با استفاده از اختیارات استانی حل کرد و باید در این خصوص بیشتر کوشش گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 47

به "همکاری دولت و بخش خصوصی برای حل مسائل اقتصادی لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری دولت و بخش خصوصی برای حل مسائل اقتصادی لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید