نجات 11 نفر گرفتار در دره آسته اسفراین

به گزارش گفتمان برتر، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسفراین گفت:11نفر از بومیان منطقه دهنه اجاق در عملیات امداد و نجات کوهستان توسط تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر اسفراین نجات یافتند.

نجات 11 نفر گرفتار در دره آسته اسفراین

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، ابراهیم سارمی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسفراین گفت: صبح دیروز، گرفتار شدن 11نفر از بومیان منطقه دهنه اجاق دره آسته در وضعیت جوی نامناسب شهرستان گزارش شد.

وی در ادامه گفت: در پی دریافت این خبر، یک تیم عملیاتی واکنش سریع هلال احمر شهرستان اسفراین عازم منطقه شدند و به جست وجو برای یافتن محل دقیق مفقودین پرداختند.

رئیس جمعیت هلال احمر اسفراین اضافه کرد: پس از طی مسافتی چند کیلومتری این تیم موفق به یافتن مفقودین شد.

وی اضافه کرد: امدادگران و نجاتگران ضمن اقدامات اولیه برای جلوگیری از سرمازدگی افراد گرفتار شده آن ها را توسط خودروی جمعیت هلال احمر به محلی مناسب رساند و این عملیات با موفقیت به انتها رسید.

سارمی با تشکر از اعضای تیم واکنش سریع امداد نجات کوهستان جمعیت هلال احمر اسفراین یادآور شد: کشیک تیم امداد و نجات کوهستان اسفراین در کل روزهای هفته به صورت شبانه روز آماده امدادرسانی در محل ارتفاعات و سایرنقاط شهرستان اسفراین است و افراد در صورت به وقوع پیوستن هر گونه حادثه ای با تلفن 112 تماس حاصل نمایند.

ب

11 نفر گرفتار در دره آسته اسفراین پیدا شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 3

به "نجات 11 نفر گرفتار در دره آسته اسفراین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات 11 نفر گرفتار در دره آسته اسفراین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید