میترا شاه پرست، ورزشکار به کما رفت

به گزارش گفتمان برتر، شاه پرست که پیش از کبدی در رشته های فوتسال و دو و میدانی فعالیت می کرد تا کنون کسب مقام اول مسابقات کبدی جوانان کشور، مقام سوم مسابقات کبدی ساحلی، مقام سوم مسابقات لیگ برتر کبدی و عضویت در تیم را در کارنامه دارد.

میترا شاه پرست، ورزشکار به کما رفت

رئیس هیات ورزش کبدی فارس گفت: ٰ متیرا به همراه خانواده اش در یکی از جاده های شیراز بر اثر واژگونی خودرو مجروح و روانه بیمارستان شد. عباس رضایی ادامه داد: متاسفانه در این سانحه مادر میترا جانش را ازدست داد و سه سرنشین دیگر که به شدت مجروج شده بودند در بیمارستان بستری شدند.

به گزارش فرارو؛ وی اضافه نمود: هم اینک سطح هوشیاری این بازیکن بااخلاق و ملی پوش به چهار رسیده و این امیدواری وجود دارد با دعای خیر مردم سلامتی خود را باز یابد.

میترا شاه پرست که متولد 1376 است از سن 18 سالگی رشته کبدی را آغاز کرد و ابتدا به تیم ملی جوانان و سپس به بزرگسالان دعوت شد و در حالی که اماده اعزام به مسابقات آسیایی جاکارتا به علت مصدومیت نتوانست در این بازی های مهم شرکت کند و حدود 6 ماه از میادین دور بود.

شاه پرست که پیش از کبدی در رشته های فوتسال و دو و میدانی فعالیت می کرد تا کنون کسب مقام اول مسابقات کبدی جوانان کشور، مقام سوم مسابقات کبدی ساحلی، مقام سوم مسابقات لیگ برتر کبدی و عضویت در تیم را در کارنامه دارد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 17 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1402 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 2159

به "میترا شاه پرست، ورزشکار به کما رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میترا شاه پرست، ورزشکار به کما رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید