مهر باخت روی پیشانی ساری

به گزارش گفتمان برتر، تاتنهام موفق شد اولین شکست فصل را به چلسی تحمیل کند و این تیم را در لیگ برتر سه بر یک شکست دهد. چلسی از زمان آمدن ساری در آغاز فصل باختی نداشت و امیدوار بود این روند در ومبلی هم ادامه پیدا کند، ولی تاتنهام کاملا برتر بود و موفق شد با دریافت سه امتیاز 30 امتیازی گردد و جای چلسی در رده سوم جدول را بگیرد.

مهر باخت روی پیشانی ساری

تاتنهام آغاز بهتری داشت و در دقیقه هشتم به گل رسید. ارسال عالی اریکسن روی یک ضربه ایستگاهی از گوشه زمین را دله الی با ضربه سر به زیر تاق دروازه فرستاد. در دقیقه 16 نوبت هری کین بود که برای تاتنهام گل بزند. شوت ناگهانی او از پشت محوطه جریمه ضرب چندانی نداشت، ولی داوید لوئیز واکنشی نداشت و کپا هم در تشخیص جهت ضربه اشتباه کرد تا دروازه چلسی به راحتی باز گردد.

  • خلاصه بازی تاتنهام 3 - چلسی 1 (ویدیو)

    چلسی در نیمه دوم هم نتوانست روند بازی را تغییر دهد. تاتنهام خط میانی میهمان را به خوبی کنترل نموده بود و روی ضدحملات می توانست به گل های بعدی برسد. خاتمه سون هیونگ مین بود که روی یک فرار انفرادی ژرژینیو و لوئیز را جا گذاشت و گل سوم تاتنهام را به زیبایی زد.

    ژیرو، سومین تعویض چلسی بود که در دقیقه 85 توانست خاتمه دروازه تاتنهام را باز کند، ولی برای تغییر نتیجه بازی خیلی دیر شده بود.

    چلسی با این شکست در امتیاز 28 باقی ماند و اگر فردا آرسنال برنده گردد به یک امتیازی این تیم می رسد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 27

به "مهر باخت روی پیشانی ساری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهر باخت روی پیشانی ساری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید