مقاله: به بهانه درخشش بیرانوند: حالا در آزادی با تو عکس می اندازند

به گزارش گفتمان برتر، علیرضا بیرانوند لژیونر نیست و در اروپا هم بازی نمی نماید اما دروازه بان کاملی است. پیشتر انتقاد ما از او، واکنش های ضعیف به شوت های از راه دور بود اما حالا می بینیم که این نقطه ضعف هم رفع گردیده و بیرانوند به تکامل رسیده. دروازه بانی که در جام دنیای 2018 به قدری درخشید که آوازه اش به فرسنگ ها آن طرف تر هم رسید و درباره توانایی های عجیب و غریبش بحث شد. از مهار پنالتی کریس رونالدو تا پرتاب های دستی که نمونه اش را هیچ کجای دنیا نمی توانیم ببینیم. -

مقاله: به بهانه درخشش بیرانوند: حالا در آزادی با تو عکس می اندازند

علیرضا بیرانوند در آن دوران سخت هم البته هرگز دست از فوتبال و کوشش در مستطیل سبز برنداشت. او حالا ستاره تیم ملی ایران است. عضوی جداناشدنی از این تیم که سال به سال، ماه به ماه، هفته به هفته، روز به روز و ساعت به ساعت پیشرفت می نماید و کامل تر از قبل می گردد. 10 سال پیش، برای بیرانوند افتخار بزرگی بود که دور میدان آزادی بنشیند و عکسی به یادگار بگیرد. الان اما اوضاع تغییر نموده. آزادی باید به بیرانوند افتخار کند. استعدادی که به بهترین و مهم ترین دروازه بان آسیا تبدیل گردیده و از رایان، شفیع و نستروف هم سبقت گرفته.

امیر اسدی، قبل از آغاز جام ملت های آسیا و وقتی صحبت از بهترین دروازه بان تورنمنت می شد، بی اختیار یاد متئو رایان می افتادیم. دروازه بان باشگاه برایتون و تیم ملی استرالیا که در انگلیس برای خودش برو بیایی دارد. رایان آنقدر برای برایتون ارزشمند بود که در انگلیس ماند و تنها دو، سه روز قبل از آغاز جام ملت ها به امارات سفر کرد تا درون دروازه استرالیا بایستد. دروازه بانی که حالا حرف مان را درباره اش پس می گیریم. نه، او بهترین دروازه بان آسیا نیست.

منبع مقاله: به بهانه درخشش بیرانوند: حالا در آزادی با تو عکس می اندازند

انتشار: 19 آبان 1400 بروزرسانی: 19 آبان 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1776

به "مقاله: به بهانه درخشش بیرانوند: حالا در آزادی با تو عکس می اندازند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: به بهانه درخشش بیرانوند: حالا در آزادی با تو عکس می اندازند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید