معرفی 6 کشور و 8 شهر برای سفر ایمن

به گزارش گفتمان برتر، شورای جهانی سفر و گردشگری به شش کشور و هشت شهر تمبر ایمنی و بهداشت داد. این تمبر به مسافران امکان می دهد تا دولت ها و مشاغل گردشگری را که به دنبال شیوع ویروس کرونا، استانداردهای جهانی بهداشت را رعایت کرده اند، بشناسند و سفر ایمن را تجربه کنند.

معرفی 6 کشور و 8 شهر برای سفر ایمن

کشورهای عربستان، ترکیه، اسلوونی، بلغارستان، پرتغال و موریتانی و شهرهای سویا، مادرید، بارسلون (اسپانیا)، مکزیو، کنکون، یوکاتان، باخا کالیفرنیا (مکزیک) و اونتاریو (کانادا) نخستین مقاصدی هستند که با اجرای استانداردها و پروتکل های جهانی بهداشت، تمبر ایمنی و بهداشت را از شورای جهانی سفر و جهانگردی دریافت و برای پذیرش مسافر و جهانگرد اعلام آمادگی کرده اند.

این تمبر پروژه جدید سازمان جهانی سفر و جهانگردی است که با همه گیری ویروس کرونا به اجرا گذاشته شده است. تمبر ایمنی و بهداشت با طراحی خاص به مسافران امکان می دهد دولت ها و مشاغل جهانگردی را که پروتکل های استاندارد جهانی بهداشت را اجرا می کنند، بشناسند و بتوانند سفرهای ایمن را تجربه کنند. تمبر جهانی ایمنی برای کمک به بازسازی اعتماد مسافران و سرعت بخشیدن به بهبود جریان سفر و صنعت جهانگردی در سراسر جهان طراحی شده و سازمان جهانی جهانگردی هم آن را تایید و از این پروژه حمایت کرده است.

شورای جهانی سفر و جهانگردی اعلام کرده است که مشاغل واجد شرایط همچون هتل ها، رستوران ها، خطوط هوایی و کروزها، اپراتورهای تور، مراکز خرید، حمل و نقل و فرودگاه ها می توانند پس از اجرای پروتکل های ایمنی و بهداشت که این سازمان تهیه کرده است، این تمبر را دریافت کنند.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1004

به "معرفی 6 کشور و 8 شهر برای سفر ایمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 6 کشور و 8 شهر برای سفر ایمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید