معرفی شهر بریزبن استرالیا برای گردشگری

به گزارش گفتمان برتر، یکی از تجربیات بی نظیر هر فردی در زندگی، سفر و بازدید از مناطق گردشگری می باشد. علاقه مندان به سفرهای تفریحی حتما درباره شهرهای استرالیا خصوصا بریزبن فکر کرده اند. اگر اکنون در سایت ما هستید و مشغول خواندن این مقاله اید، به این معنا است که به دنبال کشف استرالیا و سفر به این کشور زیبا می باشید. استرالیا در این روز ها یک مقصد امن مهاجرتی برای تمامی افراد از سراسر جهان می باشد که توانسته است با خدمات رفاهی و اجتماعی و البته ایجاد فرصت های شغلی بی نظیر، روز به روز بر تعداد متقاضیان مهاجرت به این کشور بیافزاید. پس اگر شما هم به دنبال داشتن یک زندگی مرفه و داشتن شغلی پر درآمد هستید می توانید به گزینه مهاجرت به استرالیا فکر کنید.

معرفی شهر بریزبن استرالیا برای گردشگری

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

اما قبل از آن داشتن یک سفر تفریحی و گردشگری به کشور استرالیا خالی از لطف نیست و می تواند نگرش شما را به این کشور نیز تغییر دهد تا با دیدی باز دست به انتخاب بزنید. کارشناسان پارسی کانادا امروز در این مقاله قصد دارند شما را با یکی از شهر های گردشگری استرالیا به نام بریزبن آشنا کنند و ویژگی های مهم آن را برای شما توضیح دهند. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید…

معرفی شهر بریزبن استرالیا

همانطور که گفتیم کشور استرالیا نه تنها مقصد خوبی برای مهاجرت است، بلکه جاذبه های دیدنی بسیار زیادی هم دارد که می تواند یک سفر توریستی خارق العاده برای شما رقم بزند. از جمله شهر های دیدنی این کشور، شهر بریزبن می باشد. بریزبن مرکز ایالت کویینزلند است و بعد از شهره ای سیدنی و ملبورن سومین شهر بزرگ استالیا است. آنچه باعث جذابیت و معروفی این شهر شده است جاذبه های طبیعی خاص آن می باشد. بریزبن به دلیل داشتن آب و هوای عالی که تقریبا در تمام طول سال در بهترین شرایط ممکن است، مورد توجه گردشگران قرار گرفته است و به تعبیری این شهر برای گردشگران مکه استرالیا به حساب می آید.

معرفی شهر بریزبن برای گردشگری

در طول سال ها، این شهر از حالت مستعمره انگلیسی خارج شده و روز به روز بیشتر از قبل رو به سوی یک شهر پر تکاپو و پویا رفته است به نوعی که در حال حاضر این شهر دارای بیش از یک و نیم میلیون نفر جمعیت است شکی نیست که بریزبن در عصر جدید، یک شهر فوق العاده، مدرن و تمیز با اسمان آبی است. این شهر اهمیت زیادی به صنعت گردشگری خود می دهد و به همین دلیل سعی کرده است در جی جای خود امکانات رفاهی و سرگرمی گردشگران را فراهم کند. مانند وجود کافه های بی نظیر و جالب در کنار خیابان ها، پارک های کنار رودخانه ها و بسیاری موارد دیگر. ترکیب سرگرمی و هوای آفتابی در این شهر باعث شده است گردشگران اوقات خوشی در این شهر داشته باشند، اما این تمام ماجرا نیست در این شهر شما شاهد گالری ها، موزه ها، تئاتر ها، سینما ها و سالن های کنسرت زیادی خواهید بود.

رستوران ها و جاذبه های گردشگری شبانه در بریزبن برای هر فردی لذت بخش و رضایت بخش است. حتی بچه ها نیز در این شهر زیبا می توانند از تماشای حیات وحش و پارک های ملی لذت ببرند و دنیایی از اطلاعات را بیاموزند. در بریزبن می توانید حیات وحشی را شاهد باشید که در هیچ جای دنیا نظیر آن وجود ندارد. مانند تماشای کانگورو ها و کوآلا ها. تنها ایرادی که برای این سفر گردشگری وجود دارد، این است که بعد از اتمام سفر شما باید به خانه برگردید و این همه زیبایی و جذابیت را در همان استرالیا جا بگذارید.

استان کوئینزلند یکی از مقاصد گردشگری عالی برای گردشگرانی است که کشور استرالیا را برای تفریح انتخاب کرده اند. این ایالت استرالیایی سرسبز پر از مناطق تفریحی ساحلی است که در بهترین شرایط آب و هوایی قرار گرفته است. با یک سفر کوتاه با ماشین می توانید با رانندگی به سمت جنوب شهر بریزبن ، به گولد کوست یا ساحل طلایی و سِرفِرز پَرِدایس (بهشت گردشگران) برسید. تمامی این اسامی به راستی که برازنده این مکان ها می باشند چرا که پر از جاذبه گردشگری و و تفریحی هستند و برای خود استرالیایی ها نیز بهترین مکان برای تعطیلات به حساب می آیند.

با یک سفر کوتاه به سمت شمال این شهر می توانید به ساحل سان شاین برسید. سواحل این شهر بکر و دست نخورده می باشند و یکی از زیبا ترین خط های ساحلی را دارد. به لطف آب و هوای بی نظیر این شهر در هر موقع از سال که هوس دیدن استرالیا را کردید می توانید از این شهر دیدن کنید. چه موقع از سال بهترین زمان برای سفر به شهر بریزبن می باشد؟ همانطور که در بالا هم اشاره کردیم هر موقع از سال که بخواهید می توانید به این کشور سفر کنید. آب و هوای این شهر حاره ای است و حتی در زمستان نیز دمای هوای این شهر در حدود بیست درجه می باشد، به همین دلیل اگر زمستان هم به این شهر سفر کنید خواهید دید که سواحل و تمامی نقاط گردشگری شلوغ و مملو از جمعیت است. در ادامه با ما همراه باشید تا چند مورد از جاذبه های دیدنی این شهر را با هم مرور کنیم…

معرفی شهر بریزبن برای گردشگری

معرفی جاذبه های گردشگری و دیدنی بریزبن

شهر بریزبن برای خود استرالیایی ها هم یک مکان تفریحی و گردشگری خاص و منحصر به فرد به حساب می آید. به گونه ای آخر هفته ها تعطیلات شان را در آنجا می گذرانند. اما علت این همه علاقه مندی به این شهر چیست؟ در ادامه چند تا از مناطق دیدنی این شهر را بررسی خواهیم کرد.

  • یک: کوه بیروا

کوه های گلاس هاوس منطقه ای کوهستانی در شهر بریزبن هستند که بخشی از آن کوه های بیروا واقع شده است. اگر اهل کوهنوردی هستید و دوست دارید در یک طبیعت عالی خود را در کوستان های سر به فلک کشیده به چالش بکشید، کوه های بیروا بهترین منطقه برای شما هستند. اما اگر در کوهنوردی تجربه زیادی ندارید، حتما این کار را با تیم های کوهنوردی حرفه ای انجام دهید تا هم از دیدن این مناظر لذت ببرید و هم امنیت و سلامت شما حفظ شود.

  • دو: جنگل Mt Coot-tha

این جنگل در نزدیکی بریزبن واقع شده است و یک جهت راحت برای پیاده روی امن و لذت بخش به حساب می آید. تنها کافی است ده الی پانزده دقیقه رانندگی کنید تا به این جنگل زیبا برسید. یکی از جهت های جالب پیاده روی در این جنگل، جهت پیاده روی روی قله است. معمولا جهت های پیاده روی در این مکان را می توانید یک ساعته بپیمایید و در کنار ورزش و تحرک، از تماشای زیبایی های طبعی این منطقه هم لذت ببرید. به جرات می توان گفت یکی از جاذبه های گردشگری زیبای شهر بریزبن همین جنگل است.

معرفی شهر بریزبن برای گردشگری

  • سه: پناهگاه کوآلای Lone Pine

شاید یکی از جذاب ترین مکان هایی که با سفر به استرالیا و شهر بریزبن باید حتما از آن دیدن کنید، این پناهگاه باشد که امکان تماشای از نزدیک کوآلا ها و حتی لمس و نوازش آن ها را به شما می دهد و حتی می توانید با دستان خود به آن ها غذا هم بدهید. اما خبر خوب دیگر این است که حیوانات جالب و بامزه این منطقه محدود به کوآلا ها نمی شود و شما با بازدید از این پناهگاه می توانید کانگورو ها و دیگر حیوانات بومی کشور استرالیا را هم ببینید. با خلق چنین تجربه ای می توانید تا مدت ها خاطرات این سفر به یاد ماندنی تان را مرور کنید و از یادآوری آن لذت ببرید.

  • چهار: پارک ملی Lamington

باز هم برای علاقه مندان به پیاده روی و کوهنوردی، پارک لمینگتون یکی از گزینه های عالی به حساب می آید. در این پارک جهت های مختلفی برای پیاده روی و کوهنوردی وجود دارد که که هم جهت های سخت و پر چالشی را شامل می شود و هم جهت های ساده تر. پیاده روی در فضای جنگلی فرصتی است که با سفر به این شهر رویایی برای شما پدید می آید و می توانید در کنار آن از تماشایآبشار ها و جریان های آب زیبا و آرامبخش هم استفاده کنید و لذت ببرید.

  • پنج: گالری هنر مدرن

اگر هم عاشق هنر و تماشای آثار هنری در سبک های مختلف هستید، باز هم شهر بریزبن می تواند این نیاز شما را برآورده سازد. تنها کافی است سری به گالری هنر مدرن بزنید و از تماشای آثار هنری در آن لذت ببرید. این گالری در منطقه اقیانوسیه یکی از بزرگترین مجموعه های هنری به حساب می آید که همیشه سعی خود را کرده است تا هنر مدرن استرالیا به بهترین شکل به دنیایان نشان دهد.

  • شش: آبشار Kondalilla

تماشای آبشار ها همیشه برای ما انسان ها جذاب و جالب بوده است و از دیدن آن به وجد آمده ایم. یکی از آبشار های شهر بریزبن که جنبه توریستی و گردشگری زیادی هم دارد، آبشار Kondalilla می باشد. تفریح مرفح و هیجان انگیزی که می توانید در این منطقه انجام دهید، شنا در آب های زلال و شفاف اطرف این آبشار می باشد که می تواند تبدیل به یک خاطره بی بدیل برای شما شود.

  • هفت: قایق سواری آریا کروز

همه ما سفر می کنیم تا یک تجربه خاص و لذت بخش داشته باشیم. یکی از این تجربیاتی که می توانید در استرالیا داشته باشید، شانس حضور در تور های قایق سواری آریا کروز می باشد. با حضور در این تور ها لذت تماشای دلفین ها، لاکپشت ها و خلیج مورتون را به خود هدیه داده اید که می تواند یک تجربه بی نظیر برای شما به حساب آید.

  • هشت: بالون سواری

همانند دیگر تفریحات بی نظیر شهر بریزبن ، این شهر باز هم برای شما خبر خوب دارد. بالون سواری امکان دیگری است که در این شهر می توانید از آن استفاده کنید و از فراز آسمان به تماشای زیبایی های شهر بریزبن استرالیا بنشینید. در سفر به استرالیا این فرصت بی نظیر را هرگز از دست ندهید.

  • نه: باغ های گیاه شناسی

علاقه مندان به طبیعت و گیاهان باید بدانند که در بریزبن باغ های گیاه شناسی زیادی وجود دارد که البته همگی در نزدیکی مراکز خرید هم می باشند. پس می توانید بخشی از روز تان را در این باغ ها بدور از هیاهوها و شلوغی شهر ها بگذرانید و از سکوت، آرامش و زیبایی های آن لذت ببرید.

با این توضیحات، اگر شما هم علاقه مند به اخذ ویزای توریستی استرالیا هستید و یا به فکر مهاجرت به این کشور زیبا می باشید، توصیه ما به شما این است که با مشورت با افراد متخصص و با تجربه این حرفه برای مهاجرت و سفر به استرالیا اقدام کنید. وکلای مهاجرتی پارسی کانادا با سابقه درخشانی که در زمینه به انتها رسانی پرونده های مهاجرتی داشته اند، می توانند مشاور خوبی در این برای شما باشند. پس برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع روش های مهاجرت به استرالیا و روش های اخذ ویزای توریستی این کشور می توانید از طریق همین صفحه با مشاورین پارسی کانادا ارتباط برقرار کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

منبع: پارسی کانادا
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 952

به "معرفی شهر بریزبن استرالیا برای گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی شهر بریزبن استرالیا برای گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید