مشکل اعزام ملی پوشان کانوپولو به کانادا حل می گردد، تمجید از دو بازیکن ایران

به گزارش گفتمان برتر، رییس کمیته کانوپولو فدراسیون جهانی قایقرانی از حل مشکل اعزام تیم های ایران به رقابت های جهانی کانادا اطلاع داد.

مشکل اعزام ملی پوشان کانوپولو به کانادا حل می گردد، تمجید از دو بازیکن ایران

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش ایسنا، در خاتمه ملاقات تیم ملی بانوان ایران برابر چین تایپه و نایب قهرمانی بانوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا رییس کمیته کانوپولو فدراسیون جهانی از عملکرد دو ملی پوش ایران تمجید کرد.

گرگ اسمایل رییس کمیته جهانی کانوپولو بعد از خاتمه بازی بانوان ایران و چین تایپه الهه پورعبدیان و صبا رحمتی را کنار کشید و دقایقی با آنها صحبت کرد. اسمایل در صحبت هایش اشاره نمود پورعبدیان در این مسابقات عملکرد خوبی داشته و بهترین دروازه بان مسابقات به شمار می رود. وی همچنین از رحمتی به عنوان یکی از بهترین شوتزنان نام برد.

گرگ اسمایل همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ایران به دلیل نداشتن سفارت کانادا در داخل کشور برای حضور در مسابقات جهانی مشکل دارد تاکید نمود: ما یک خانواده هستیم و من کوشش می کنم ایران در این مسابقات حضور پیدا کند.

انتهای پیغام

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 855

به "مشکل اعزام ملی پوشان کانوپولو به کانادا حل می گردد، تمجید از دو بازیکن ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل اعزام ملی پوشان کانوپولو به کانادا حل می گردد، تمجید از دو بازیکن ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید