صعود ووشوکاران ایران به نیمه نهایی یونیورسیاد

به گزارش گفتمان برتر، ووشوکاران ایران با پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی یونیورسیاد به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

صعود ووشوکاران ایران به نیمه نهایی یونیورسیاد

به گزارش خبرنگاران، مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان 2017 به میزبانی کشور چین تایپه برگزار می شود. رشته ووشو نیز برای نخستین بار در این رقابت ها حضور دارد. تیم ووشو ایران نیز در این رقابت ها حضور یافته است و از عصر امروز نماینده منفی 52کیلوگرم ایران در بخش بانوان توانست نخستین مبارزه خود را با پیروزی به اتمام رسانده و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

آرزو سلیمی سانداکار تیم ملی ووشو ایران (بخش بانوان) در وزن منفی 52 کیلوگرم توانست در نخستین مبارزه خود از سری مسابقه های ووشو یونیورسیاد دانشجویان مقابل پالینا کاژینا نماینده کشور بلاروس در دو راند پیاپی به پیروزی برسد. نماینده ایران با کسب این پیروزی به مرحله نیمه نهایی رقابت های ووشو یونیورسیاد صعود کرد و باید با ووشوکار کشور اندونزی مبارزه کند.

مرحله نیمه نهایی رقابت های ووشو یونیورسیاد دانشجویان 2017 چین تایپه که در روز سوم این مسابقات برگزار می شود فردا دوشنبه 6شهریور پیگیری خواهد شد.

عرفان آهنگریان دیگر سانداکار تیم ملی ووشو ایران در وزن منفی 60 کیلوگرم توانست در دومین مبارزه خود رضائدین رایلین نماینده کشور قزاقستان را در دو راند متوالی شکست داده و نتیجه را به سود خود به خاتمه برساند. او بعد از آرزو سلیمی به عنوان دومین ووشوکار ایران به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کرد.

او فردا (دوشنبه ششم شهریور) در مرحله نیمه نهایی سومین دیدار خود را مقابل علی ماگومدوف از روسیه برگزار می کند.

در وزن 70 کیلوگرم ساندای مرادان، جعفر شیرزاد ووشوکار اردبیلی ایران به مصاف عبدالخالیکوف نماینده کشور روسیه رفت و توانست نتیجه این بازی را به سود خود رقم بزند. با این نتیجه جعفر شیرزاد سومین نماینده ایران است که به مرحله نیمه نهایی راه یافت. شیرزاد در این مرحله با کاراپت تووسیان ارمنستانی به روی سکو می رود تا جواز حضور در فینال مسابقات را کسب کند.

حمیدرضا لادور آخرین سانداکار ایران در وزن 80 کیلوگرم و در بخش مردان به مصاف رقیب روسیه ای خود کازاناتوف باگاتیر رفت. لادور توانست در یک بازیه نزدیک حریف خود را شکست داده و جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کند. لادور در مرحله بعد باید با حریف ترکیه ای خود سلیم کازانسی یاووز مبارزه کند.

بدین ترتیب عرفان آهنگریان در وزن منفی 60کیلوگرم، جعفر شیرزاد در وزن منفی 70کیلوگرم و در وزن منفی 80کیلوگرم حمیدرضا لادور سه ووشوکار ایران بودند که با پیروزی در مقابل حریفان به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

همچنین آرزو سلیمی تنها نماینده بانوی ووشو ایران در بخش ساندا بود که در وزن منفی 52 کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

مبارزات مرحله نیمه نهایی رقابت های ووشو یونیورسیاد دانشویان 2017 تایپه در همه اوزان فردا دوشنبه ششم شهریور برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 657

به "صعود ووشوکاران ایران به نیمه نهایی یونیورسیاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود ووشوکاران ایران به نیمه نهایی یونیورسیاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید