مدل جدید آباژور زیبا و فانتزی برای تزیین دکوراسیون خانه

به گزارش گفتمان برتر، در صنعت طراحی داخلی و اثاثیه منزل روز به روز با مدل های زیباتر و شگفت انگیزتری روبرو می شویم، مدل جدید آباژور ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. با انتخاب درست آباژور می توانید دکوراسیون اتاق خواب یا نشیمن خود را از یکنواختی دربیاورید و جلوه ای نفیس و زیبا به آن بدهید. علاوه بر این زیبایی می توانید از حس فوق العاده ای که نور آباژور در طول روز و شب درون شما ایجاد می نماید نهایت لذت را ببرید. تصور کنید در یک روز اَبری و تیره و تاریک نور آباژور چه فضای دنج و گرم و نرمی را در اتاق خانه بوجود خواهد آورد. جالب است بدانید تعدادی از طراحان دکوراسیون داخلی انتخاب آباژور را مانند انتخاب تکه ای جواهر می دانند زیرا باید بدون اینکه اغراق آمیز و اغوا نماینده باشد تاثیر خود را بر محیط بگذارند و فقط به مقدار کافی توجهات را به سمت خود جلب نمایند. شاید همین دلیل باشد که انتخاب آباژور را کمی سخت و چالش برانگیزی نموده است. اگر آباژوری که انتخاب نموده اید هنگام استفاده ضربان قلب شما را کمی تندتر نکند در اینصورت انتخاب اشتباهی نموده اید و باید بازهم بیشتر به دنبال مدلی منطبق با احساسات و حالات خود بگردید.

مدل جدید آباژور زیبا و فانتزی برای تزیین دکوراسیون خانه

جهت دریافت خدمات در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

شکل و شمایل آباژور باید در الویت اول خرید شما قرار بگیرد. معمولا آباژور هایی که از طرح های دایره ای و گرد استفاده می نمایند انتخاب مطمئن تری برای دکوراسیون خانه هستند اما می توانید از آباژور زاویه دار و گوشه دار در صورت هارمونی داشتن با دکوراسیون خانه نیز بهره ببرید. اگر قرار است آباژور بروی میز قرار بگیرد، هماهنگ بودن نوع میز با شکل آباژور ترکیب زیباتری را بوجود خواهد آورد. برای مثال اگر میز گردی در اختیار دارید بهتر است از آباژورهای مدل دایره ایی و گرد برای قرار دادن روی آن بهره ببرید و برای میزهای مربعی و مستطیلی هم از مدل های زاویه دار بهره ببرید. نکته دومی که در خرید مدل آباژور باید مدنظر قرار بدهید انداز آن است. در اینجا نسبت، اصلی ترین نقش را ایفا می نماید. برای مثال اگر از آباژوری بلند و عظیم برای اتاق خوابی کوچک بهره ببرید در اینصورت شکل نهایی دکوراسیون مقداری بهم ریخته و نامتناسب جلوه خواهد نمود. برعکس همین شرایط هم برقرار است مثلا قرار دادن آباژوری کوچک در اتاق نشیمن جلوه چندان جذابی نخواهد داشت.

میزان درخشندگی و روشنایی آباژور نیز نکته مهم دیگری است که قبل از خرید باید به آن توجه کنید. ابتدا باید تعیین کنید که چه مقدار روشنایی از آباژور خود می خواهید. برخی از مدل ها از کلاهک هایی با پارچه های ضخیم استفاده می نمایند که باعث می گردد روشنایی کمتر و تیره تری نسبت به مدل های ساده داشته باشند. طرح پارچه آباژور هم کاملا به سلیقه شما بستگی دارد می توانید از بین نمونه های کلاسیک و مدرن هر کدام که بیشتر برای دکوراسیون محیط منزلتان مناسب تر است را انتخاب کنید.

منبع: اتاق
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 919

به "مدل جدید آباژور زیبا و فانتزی برای تزیین دکوراسیون خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل جدید آباژور زیبا و فانتزی برای تزیین دکوراسیون خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید