لیگ قهرمانان آسیا، سلام استقلال به آسیا و رقیب تکراری

به گزارش گفتمان برتر، تیم فوتبال استقلال در نخستین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان خواهد رفت.

لیگ قهرمانان آسیا، سلام استقلال به آسیا و رقیب تکراری

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال که در گروه C مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا واقع شده است، از ساعت 00:45 بامداد آدینه در زمین شماره دو استادیوم ملک عبدالله جده عربستان به مصاف الاهلی این کشور خواهد رفت.

استقلال در حالی در این گروه با الاهلی، الدحیل قطر و الشرطه عراق همگروه شد که بعضی ها از آن به عنوان گروه مرگ یاد می نمایند. مسابقات این گروه به میزبانی عربستان برگزار می گردد و شاگردان فرهاد مجیدی باید در اولین بازی با تیم میزبان ملاقات نمایند.

آبی پوشان در این فصل مهره های زیادی دارند و همین مسئله سرمربی جوان استقلال را امیدوار نموده که بیشتر به رویای خودش و طرفداران فکر کند. استقلالی ها قصد دارند ناکامی های خود در سال های اخیر را جبران و از این مرحله به سلامت عبور نمایند، اما خوب می دانند باید به عنوان تیم نخست به مرحله بعد صعود نمایند، چرا که دوم شدن در گروه کار را برای صعود به مرحله بعد به اما و اگر می کشاند.

الاهلی شرایط خوبی در لیگ عربستان ندارد و به تازگی لارنسیو ریجکامف رومانیایی را به عنوان سرمربی خود انتخاب نموده است. این تیم میخواهد ناکامی های داخلی خود را در آسیا جبران کند. الاهلی در 11 دوره از لیگ قهرمانان شرکت و 8 بار از این مرحله صعود نموده است. استقلال نیز برای دوازدهمین بار در رقابت های لیگ قهرمانان حاضر می شود.

استقلال و الاهلی شناخت خوبی از یکدیگر دارند، چرا که فصل گذشته با یکدیگر همگروه بودند. الشرطه عراق نیز همگروه استقلال و الاهلی بود و سال جاری الدحیل قطر به این گروه اضافه شده است. استقلال فصل قبل در مصاف با الاهلی و مسابقه ای که در کویت برگزار گردید، 2 بر یک باخت. در شبی که ارسلان مطهری یک گل سالم زد، اما یاری داور آن را مردود بیان کرد. این بار هم استقلال و الاهلی به هم رسیدند، در فضایی متفاوت و پیکارهایی که به میزبانی تیم عربستانی برگزار می گردد. استقلال البته فصل قبل تیم الاهلی را در بازی پایانی مرحله گروهی برد، در مسابقه ای که برد و باخت برای تیم عربستانی اهمیتی نداشت و صدرنشینی اش قطعی بود.

محمد دانشگر، مدافع استقلال تنها غایب آبی پوشان در این رقابت ها است و فرهاد مجیدی سایر بازیکنانش را بدون مشکل در اختیار دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1400 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1515

به "لیگ قهرمانان آسیا، سلام استقلال به آسیا و رقیب تکراری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان آسیا، سلام استقلال به آسیا و رقیب تکراری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید