قامت بانوان روستایی زنجان اصلاح می شود

به گزارش گفتمان برتر، خبرنگاران/زنجان رئیس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، گفت: افزایش آگاهی بانوان روستایی نسبت به شرایط قامتی و اصلاح حرکت های روزانه و شغلی خودشان، هدف کلی ما است.

قامت بانوان روستایی زنجان اصلاح می شود

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

شهلا کاظمی در گفت وگو با خبرنگاران، در رابطه با طرح اصلاح قامتی بانوان روستا، اظهار کرد: فاز اول و دوم طرح اصلاح قامتی از سال گذشته در استان زنجان اجرا می شود.

وی شرح داد: طی فازهای اول و دوم 3800 نفر در 130 روستا غربال شدند که بر اساس پیش بینی های اجرا شده، در فاز سوم که در حال برگزاری است، این تعداد به 5500 نفر خواهد رسید.

این مسئول بیان نمود: فاز سوم اصلاح قامتی بانوان در هشت شهرستان و 160 روستا برگزار می شود که فاز چهارم که فاز بازخورد فاز سوم است، در فروردین و اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این طرح به افرادی که مورد غربال قرار می گیرند، حرکات اصلاحی برای هر فرد آموزش داده می شود و بعد از انجام این حرکات به مدت سه یا چهار ماه در فاز بازخورد کارشناسان، دوباره افراد را مورد معاینه قرار می دهند.

کاظمی ادامه داد: نتایج به دست آمده از فاز اول دوم خوب بود و در افرادی که حرکات را با دقت و منظم اجرا شده بود، ناهنجاری ها از بین رفته بود.

این مسئول در رابطه با اهداف اجرای این طرح، گفت: هدف کلی از اجرای این طرح افزایش آگاهی بانوان روستایی نسبت به شرایط قامتی و اصلاح حرکت های روزانه و شغلی خودشان است.

وی اظهار داشت: این طرح در خانه های ورزش روستایی، مراکز بهداشت و مدارس روستاها انجام می شود و جامعه هدف این طرح، بانوان بالای 15 سال است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 529

به "قامت بانوان روستایی زنجان اصلاح می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قامت بانوان روستایی زنجان اصلاح می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید