فرهادی زاد: 54 رشته ورزشی در دولت تدبیر و امید وارد حوزه ورزش بانوان شد

به گزارش گفتمان برتر، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: درحال حاضر نقش مدیریتی زنان در ورزش کشور و همه استان ها بسیار پررنگ است.

فرهادی زاد: 54 رشته ورزشی در دولت تدبیر و امید وارد حوزه ورزش بانوان شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مهین فرهادی زاد، در جلسه مدیران ارشد وزارت ورزش و جوانان که با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار شد، با اشاره به فعالیت ورزش بانوان در چهار سال گذشته اظهار کرد: برنامه ای که ما در نظر گرفتیم شاخص های ورزش بانوان بود. در حال حاضر 129 رشته ورزشی در حوزه ورزش بانوان در قالب 49 فدراسیون مشغول به فعالیت هستند.

او ادامه داد: 54 رشته ورزشی در دولت تدبیر و امید وارد حوزه ورزش بانوان شد که اتفاق بسیار مثبتی به شمار می رود.

معاون وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: دریافت سهمیه برای دختران ما بسیار سخت است در کنار دیگر کشورهای جهان ولی در دو دوره المپیک اخیر نشان دادیم که توانایی دختران ما بسیار بالا است.

فرهادی زاد با بیان این که در حال حاضر نقش مدیریتی زنان در ورزش کشور و همه استان ها بسیار پررنگ است، شرح داد: یکی از اقدامات مثبت این دولت توجه به عدالت جنسیتی بود و در دولت تدبیروامید توانستیم سطح ساختار ورزش بانوان را ارتقا دهیم. جایگاه نواب رییس بانوان ما در فدراسیون ها قانونمند شده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از برنامه های اصلی ما ارتقا نشاط و تندرستی زنان است. در این دولت توانستیم بعد از سال ها فدراسیون اسلامی زنان را با حمایت سلطانی فر احیا کنیم.

وی در انتها با اشاره به دیگر اقدامات مثبت سلطانی فر برای حوزه ورزش بانوان گفت: دختران بسکتبالیست ما توانستند بعد از چند دهه مجوز حضور در میادین بین المللی را پیدا کنند و بحث حضور بانوان در ورزشگاه ها نیز با مساعدت وزیر ورزش و جوانان حل شد که در چند سال اخیر با یک دغدغه تبدیل شده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gofteman-bartar.ir شناسه مطلب: 1048

به "فرهادی زاد: 54 رشته ورزشی در دولت تدبیر و امید وارد حوزه ورزش بانوان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهادی زاد: 54 رشته ورزشی در دولت تدبیر و امید وارد حوزه ورزش بانوان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید